FpsStu Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hva er det for noe og hvordan får jeg brukt dem? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Er en "standard" for å pakke filer, på linje med zip og disse. du bruker/pakker de opp med et fint lite prog, f.x isobuster.. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 ...eller du brenner dem på CD med Fireburner eller Nero. Husk at du ikke skal brenne selve fila, men innholdet av den. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Deamon tools lager CD ut av ISO fil... Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg bruker også Deamon tools... Det funker strålende!! Last ned på http://www.daemon-tools.com Du bare mounter iso filen så funker det akkurat som en extra cdrom. Du kan også mounte bin og cue filer. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 daemon tools er et genialt program ja.... bruker edet jeg også.. men er ikek så inmari involvert i .iso filer da... men når det først er .iso som skal værra bruke rjeg ofte winrar.... synes det er enkelt og greit, daemon tools er ikke særlig brukervennlig for ekstremnjubis.... mvh alexio Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Speaking of deamon tools... Går det an å få den til å ville ha oppe flere enn 5 isoer på en gang? Kunne trengt en 5-6 virtuelle cd-romer til... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-29 18:56, skrev tunefish:Speaking of deamon tools...Går det an å få den til å ville ha oppe flere enn 5 isoer på en gang?Kunne trengt en 5-6 virtuelle cd-romer til... Nei, den gir oss ikke mer enn 4 stasjoner. Prøv FantomCD eller Alcohol 120% i stedet... Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-29 11:52, skrev Goldfish:...eller du brenner dem på CD med Fireburner eller Nero. Husk at du ikke skal brenne selve fila, men innholdet av den. Jeg har en slik ISO-fil på 730mb og skal brenne denne til cd ved hjelp av nero5.5.... Skal ikke brenne selve fila?er det snakk om rett og slett å åpne den med f.eks. winrar og brenne innholdet direkte inn på cd'en? Problemet blir vel størrelsen... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: SAGE skrev (2002-10-04 11:11):Jeg har en slik ISO-fil på 730mb og skal brenne denne til cd ved hjelp av nero5.5....Skal ikke brenne selve fila?er det snakk om rett og slett å åpne den med f.eks. winrar og brenne innholdet direkte inn på cd'en?Problemet blir vel størrelsen... I nero: file -> burn image Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå