Schnickaschnicka Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Prøvde å installere oblivion. Klikka på slutten av installasjon Prøvde å avinstallere men fikk feilmelding fra windows at det ikke var mulig. Prøvde å slette hele mappa og så reboote pc'en. Men får feilmelding hele tiden om at jeg skal uninstalle siden jeg ikke får startet spillet uten en spesiell fil. Men får ikke uninstalla, og prøver å installere på nytt men går ikke. Hva skal jeg gjøre? får opp disse to feilmeldingene. Endret 10. april 2006 av mbarone Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Fått samme feilmelding. Du må inn i regedit og finne oblivion mappen. Grunnen til at Uninstall ikke funker er at install ikke fikk laget install loggen Slett mappen i registeret, så skal det gå an å installere på nytt. Skriv regedit i kjør under startmenyen så blar du deg frem til riktig mappe Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Legg inn siste versjon av direct x. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå