Joachim_F Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Crytek har snakket litt om Crysis for konsoll, og fortalt at det ikke er noe de vil prioritere enda. Les mer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 usj minst et år til det kommer vel vel, da får jeg i alle fall god tid til å oppgradere maskina litt mer. er stygt redd for at boksen min ikke klarer å kjøre det på full guffe Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Crytek har snakket litt om Crysis for konsoll, og fortalt at det ikke er noe de vil prioritere enda. Les mer 5898437[/snapback] Vil tro dette spillet er heftigere en hva di konsollene takler, etter di bildene og videoene jeg har sett har jeg ikke sett noe tilnermet på konsoll. Synes og ha lest at spillet er DirectX 10 basert og så det må vel til med et neste generasjons kort for og få skikkeligt liv i dette spillet. Men skal aldri si aldri Endret 10. april 2006 av Digidice Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 synd det er ea games som utgir det... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Bra at dei bare fokuserer på PC i første omgang. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Dette var jo meget gode nyheter, godt at de lager et spill uten og måtte ta hensy til konsoll.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ja flott! Blir stadig irritert når PC spill blir "dumbed down" pga. konsoll tilpasninger. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Tipper Microsoft snart kommer og dytter på dem noe penger for å gjøre det et xbox exclusive spill. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 CVG har ein artikkel med litt meir info om Crysis her: http://www.computerandvideogames.com/inter...y.php?id=137279 Den går mest på MP-delen. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Dette var overraskende: "Bernd Diemer Everything you've seen has been running on DX9 and normal hardware you can get in the shops right now. It's all normal spec and doesn't even use a dual processor or anything like that, we don't have any special graphical hardware inside these boxes. However, with DX10 and a dual core CPU, you're going to see something very special indeed". Er utrolig spent på dette spillet. I og med at videoene og screensene er rendret med DX9 så lurer jeg på hvordan det blir med DX10 Eneste problemet er at jeg må oppgradere rubbel og bit før den tid, for maskinen min har nok ikke sjangs til å kjøre dette spillet anstendig. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 synd det er ea games som utgir det... 5898736[/snapback] Hvorfor det? EA er vel en av få utgivere i verden som har økonomi til å gi Crytek frie tøyler til å få produktet ferdig, og som også kan markedsføre det riktig. Crytek var ganske misfornøyd med samarbeidet med Ubisoft om Far Cry. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 EA er jo som kjent en pengemaskin som prioriterer kvantitet fremfor kvalitet. Får bare håpe at Crytek ikke lar seg presse av EA på noen måte Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hvorfor det? EA er vel en av få utgivere i verden som har økonomi til å gi Crytek frie tøyler til å få produktet ferdig, og som også kan markedsføre det riktig. Crytek var ganske misfornøyd med samarbeidet med Ubisoft om Far Cry. 5953411[/snapback] Mitt inntrykk er heller at EA presser utgivelsedatoer på bekostning av produktets kvalitet. Dette er en veldig stor uting i mine øyne. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) EA er jo som kjent en pengemaskin som prioriterer kvantitet fremfor kvalitet. Får bare håpe at Crytek ikke lar seg presse av EA på noen måte 5953428[/snapback] Tåpelig utsagn. EA har masse lisenser som de melker for det de er verdt. Inntektene til disse lisensene gjør at de har økonomi til å finansiere eksperimentelle produkter som f.eks. The Sims var i sin tid, og Spore er nå. Og produkter som Black & White og Oddworld. Og Crysis, som er en kostbar produksjon som krever mye utviklingstid. Den gode økonomien til EA gjør også at de har økonomi til å plukke opp smalere titler, som f.eks. Katamari Damacy, til distribusjon i Europa. Endret 20. april 2006 av Pastor Lorentzen Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 360 og PS3 kan kjøre denne grafikken x10, så det er ikke det det handler om. At man ikke har sett noe slikt til nå på 360 er jo naturlig siden konsollen er 6 mnd gammel. Akkurat som PS2 overrasker ennå vil 360 og PS3 gjøre det om 4 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg