ovinn Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hvis ingen har sagt det, Raske menn! Standup de, sant? De er vertfall syke! Noen som har sett Rødhette, og, ikke minst, Verdenshistorien på 5 minutter^^? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hvis ingen har sagt det, Raske menn! Standup de, sant? De er vertfall syke! Noen som har sett Rødhette, og, ikke minst, Verdenshistorien på 5 minutter^^? 5952846[/snapback] Jo. Jeg så den første spillingen de hadde (Førpremiere) på Ole Bull Teater i Bergen. Lo så det rant. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Jeg er som mange andre er Pablo Francisco-fan. Det kan bli mye av det samme, men det er umulig å ikke le. Dersom du vil se noe av han, anbefaler jeg: - Pablo Francisco - Bits and Pieces - Comedy Central presents: Pablo Francisco Jeg personlig, liker best 'Bits and Pieces'. En DVD spekkfull med latterbomber! Anbefales på det sterkeste. Endret 20. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Are Kalvø er Norges einaste stå opp-komikar. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Denis Leary :!: . Dødsfett å høre hva han synes om cranberry-ale Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Sturla Berg Johansen er morsom! Han er god på han som forteller i flåklypa.. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hysterisk morsom inder med selvironien på TOPP! Sjekk ut Russell Peters!! 5952125[/snapback] Han fyren var sinnsykt bra. Sykt med selvironi han hadde. Lengesiden jeg har led så sykt :!: :!: Lenke til kommentar
andir Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Lee Evans: Live in Scotland Robin Williams: Live on Broadway Anbefaler deg å se begge. Lee Evans kan virke litt sær i starten, men når du blir vant til humoren, så kommer du til å le godt. Liker du Live in Scotland, kan jeg også anbefale Wired and Wonderful - Live at Wembley og XL Tour Live 2005 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Nei, George Carlin er og blir kongen over stand-up! Sjekk ut denne. Jammin' in New York Evig bra! Finner flere av han på google video også.. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Dave_Chappelle Min yndlings komiker, sett ann til å bli den nye Richard Prior Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeff Dunham-spark of insanty John Pinnette er også genial Lenke til kommentar
nettii Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 dinne æ helt konge! jeff dunham med achmed the dead terrorist http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Russel Peters er noe sinnssyk-hysterisk morsom! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 dinne æ helt konge! jeff dunham med achmed the dead terroristhttp://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go støtter den der, det må være noe av det morsomste jeg har sett. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Stephen Lynch Og såklart: Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Eddie Izzard!Ingen over, ingen ved siden. Skaff deg DVD-en med navn 'Dress To Kill'. Det er kanskje den artigste DVD-en noensinne. så enig så enig! eddie izzard er den beste standup komikeren verden har sett! Han er bare så sær. du begynner og lure avertill er det med vilje at han sporer av eller ikke for når han "sporer" av blir det nesten bedre en når han ikke gjør det vill også nevne Ron White han er spesiell men utrolig morsom viss du liker humoren hans. litt syk humor men utrolig morsomt! Må bare legge fra deg alle moraler før du begynner og se på han;) hentet fra Youtube part 1 part 2 Endret 3. januar 2008 av Heroes Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Demetri Martin Endret 3. januar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Duude Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 tenkte jeg kunne legge til enda en fyr. så en film med denne karen igår, og tror jeg så den 2-3 ganger og lo like herlig hver gang. Drew Hastings - irked and miffed ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå