Bruker-97420 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hei alle! Jeg har begynt å samle litt på standup show på dataen, men trenger hjelp til å oppdage nye morosmme mennesker på nettet. Er det noen som har noen tips?? Håper det. Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 En personlig favoritt er Mitch Fatel. Dessverre er dette bare lyd, ikke bilde, men anbefales på det sterkeste! Verdt å bruke en time på. Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 En personlig favoritt er Mitch Fatel. Dessverre er dette bare lyd, ikke bilde, men anbefales på det sterkeste! Verdt å bruke en time på. 5898452[/snapback] Takk! Han var jo utrolig morsom!! Kanskje du vet om en som er ganske lik han i stemmen. Husker ikke hva han heter, men han er liksom litt trist når han snakker. Vet han har vært på Comedy central, men har ikke funnet han der... Takker uansett for hjelpen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Pablo Francisco! 5898466[/snapback] Utrolig morsom med det første men det blir veldig mye av det samme. Skal sies at jeg bare har sett to show av han. Mine favoritter: 1.)Bill Hicks (beste video): Totally Bill Hicks) Hail! R.I.P 2.)Eddie Izzard (beste video): Glorius eller Dress To Kill) Utrolig hvordan den fyren sporer av noen ganger men det blir så ufattelig morsomt. Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Pablo Francisco! 5898466[/snapback] Utrolig morsom med det første men det blir veldig mye av det samme. Skal sies at jeg bare har sett to show av han. Mine favoritter: 1.)Bill Hicks (beste video): Totally Bill Hicks) Hail! R.I.P 2.)Eddie Izzard (beste video): Glorius eller Dress To Kill) Utrolig hvordan den fyren sporer av noen ganger men det blir så ufattelig morsomt. 5898611[/snapback] hei! Jeg fant ingen videor jeg kunne laste ned på dataen av de du nevnte. Har du noen linker som kan hjelpe meg? Takk takk. Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Kremt. 5898815[/snapback] Hvorfor kremta du? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Ricky Gervais :!: Animals og Politics....De er geniale Endret 10. april 2006 av Clerion Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Pablo Francisco! 5898466[/snapback] Second! Den fyren er sinnsyk! :!: Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Pablo Francisco! 5898466[/snapback] Utrolig morsom med det første men det blir veldig mye av det samme. Skal sies at jeg bare har sett to show av han. Mine favoritter: 1.)Bill Hicks (beste video): Totally Bill Hicks) Hail! R.I.P 2.)Eddie Izzard (beste video): Glorius eller Dress To Kill) Utrolig hvordan den fyren sporer av noen ganger men det blir så ufattelig morsomt. 5898611[/snapback] Ikke glem Bill Hicks - Sane Man. Etter min mening hans beste show, og det desidert beste stand-up showet jeg noensinne har sett. Har sett det et utall ganger siden jeg gikk til innkjøp. Kom på DVD nå i år. Sone 2 release er rett rundt hjørnet. R.I.P. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Kremt. 5898815[/snapback] haha du er mod. eg og greier ikkje utføre 14 tegns regelen? kan like gjerne kremte til deg og. Men finnes da gratis videoer på nettet da Endret 11. april 2006 av vegis Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Mitch Hedberg (RIP) var fantastisk morsom. Sjekk ut spesialen hans på Comedy Central, knall bra! Ellers er "Robin Williams - Live On Broadway" en klassiker, Jerry Seinfeld sin opptreden på Broadwy er også knakanes morsom. Eddie Murphy sine to mest kjente, Raw og Delirious, er begge veldig bra. Personlig foretrekker jeg Delirious. "Pablo Francisco - Bits and pieces" er hysterisk de første gangene man ser det. Eddy Izzard ruver imidlertid over alle de jeg har nevnt. "Dressed to kill" er desidert det beste stand-up showet jeg har vært borte i. Jeg har sikkert sett det ti ganger, men det er fortsatt like morsomt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Henry Rollins er ganske kul. digger da han parodierer Steve Irwin på Up for it dvd`en (tror jeg det var). Bill hicks som også er nevnt var også bra, synd han er død Var nesten ironisk at han døde av kreft, da han snakka endel om røyk på scenen Lenke til kommentar
sake Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Ricky Gervais :!: Animals og Politics....De er geniale 5898958[/snapback] Så sant så sant! Det er nok noe av den beste standupen jeg noensinne har sett! Digger når han skal etterligne at han kjører båt med påhengsmotor! Har hørt at han visstnok skal komme med ett nytt show om ikke så altfor lenge! Til trådstarter: Sjekk ut Steve McGrew (Texas fyr, utrolig morsom men har bare funnet en opptreden av ham hittil) og du må se alle Comedy Central sine roast av Pamela Anderson, Jeff Foxwortfy osv. (spesielt den med Pamela er utrolig morsom!)' Edit: fra wikipedia Stand-up Gervais also toured the UK in 2003 with his stand-up show Animals. The Politics tour then followed a year later. Both of these shows were recorded for release on DVD and television broadcast. The third part of the themed live trilogy, Science, will hit the road in 2006. Endret 10. april 2006 av superhelten Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Richard Prior var megakul http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Prior forresten In 2004, Pryor was voted #1 on Comedy Central's list of the 100 greatest standups of all time Endret 10. april 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 pablo francisco og dane cook. digger begge deres comedy central stand ups.... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Pablo Francisco! 5898466[/snapback] Utrolig morsom med det første men det blir veldig mye av det samme. Skal sies at jeg bare har sett to show av han. Mine favoritter: 1.)Bill Hicks (beste video): Totally Bill Hicks) Hail! R.I.P 2.)Eddie Izzard (beste video): Glorius eller Dress To Kill) Utrolig hvordan den fyren sporer av noen ganger men det blir så ufattelig morsomt. 5898611[/snapback] Ikke glem Bill Hicks - Sane Man. Etter min mening hans beste show, og det desidert beste stand-up showet jeg noensinne har sett. Har sett det et utall ganger siden jeg gikk til innkjøp. Kom på DVD nå i år. Sone 2 release er rett rundt hjørnet. R.I.P. 5901028[/snapback] Oh namm! Får skaffe meg den når den kommer. www.youtube.com er en temmelig grei side for å se videor generelt. Finner nok filmer av det meste som er nevnt her. Frank Caliendo kan også anbefales. Han er vel best kjent som Bush og Madden fra MADTV men han har et hav av personer han kan imitere. Endret 11. april 2006 av tjalla Lenke til kommentar
qdos Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Carlos Mencia (Mind of Mencia) Jeff Foxworthy Larry the Cable Guy Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 dane cook for the win. Har brent ut 1time og 23 min som jeg har i bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå