Gå til innhold

hvor mye stipend er vanlig å få?

e321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg fikk 800 mer eller mindre på VGS. Kommer an på hvor mye foreldrene tjener.

5902086[/snapback]

Formuen til foreldrene teller også inn i regnestykket. Mine foreldre tjener ikke over gjennomsnittet, men da jeg søkte stipend på GK og VK1 fikk jeg ingenting fordi vi hadde for stor formue. Og husk at i formue ligger både verdien på huset, alle eiendommer dere eier (inkl. hytta på fjellet osv) Rett meg gjerne om jeg tar feil, men det var slik jeg forsto det.

Lenke til kommentar
hmm, fant ut at 20800 i året var maks... stemmer det? isåfall er det vel mulig med ca. 2k ?

Takker for svar iallefall ! Skal sjekke det litt mer grundig i kveld..

5898431[/snapback]

Jeg får 20800 i året pga pappa bor i utlandet, og ikke regnes med. Slækkern med stor tv, surround annlegg på rommet. Thank you lånekassen :love:

Lenke til kommentar
hmm, fant ut at 20800 i året var maks... stemmer det? isåfall er det vel mulig med ca. 2k ?

Takker for svar iallefall ! Skal sjekke det litt mer grundig i kveld..

5898431[/snapback]

Jeg får 20800 i året pga pappa bor i utlandet, og ikke regnes med. Slækkern med stor tv, surround annlegg på rommet. Thank you lånekassen :love:

5978955[/snapback]

Sleipe deg... :p Får ikke en skit jeg :(

Lenke til kommentar
En i klassen min bor alene og familien hans  bor på Dokka ( langt visstnok ). Han bor i Oslo. Han får 40.000 per semester.

5969168[/snapback]

Det er mye, men han har sikkert en del utgifter også. Leie, strøm, mat/klær osv. Da sitter man igjen med småpenger.

Husker det var 1500 som var det meste man kunne få i stipend pr måned da jeg gikk på skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...