Mellet Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det er på tide med en ny TV på rommet og dermed har valget mitt fallt på denne 37" LCD tven. Dermed lurer jeg på om dette er en bra TV, eller om det er noen som er bedre eller like bra som koster mindre. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ser bra ut den Har fått masse positive tilbakemeldinger fra kunder på komplett ser jeg... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Dette er nok mest sansynlig TVen min iløpet av en måneds tid, om ikke ting skulle endre seg drastisk. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Da var den bestilt Skal si ifra hva jeg synes når den kommer. Lenke til kommentar
garbageguy Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Har Atec'en kommet? Lurer på hvordan den er? Er blitt veldig hypp på en diger tv nå... -Sortnivå? -Ved hvor stor vinkel blir det blåskjær når man ser inn fra siden? -Bildekvalitet? -Hvordan er fargene generelt? -Hvordan er bildet ved analoge TV-signaler? -Hvordan er bildet ved DVD-avspilling? Hadde vært fint om du kunne bruke to minutter og svare ! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Om jeg kunne få legge til et spørsmål garbageguy. -Hvordan er bildet ved Xbox 360-avspilling, om noen av dere har den kombinasjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå