Mazeking Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Noen som har tips på BRA ratt til xbox360? De som var til vanlig xbox var helt ubruklige etter min mening. Håper det nå har kommet noen SKIKKELIGE ratt til 360. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 De rattene som var til Ps2 var jo vanvittig mye bedre enn de til vanlig xbox Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det med Xbox (også Xbox360 antar jeg) og ratt er noen merklige greier. Xbox manglet jo støtte for Force Feedback og det er vel ikke kommet noen avklaring fra MS sin side om Xbox360 har Force Feedback støtte. Har prøvd å koble til et MS sidewinder FF ratt til min Xbox360, men det fungerte ikke. Når konsollen har USB kontakter er det kjedelig at det ikke er mulig å bruke noen av de gode rattene som allerede er produsert. Det finnes ratt til Xbox360, men disse har vel bare vibrasjon og ikk Force Feedback. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Det med Xbox (også Xbox360 antar jeg) og ratt er noen merklige greier. Xbox manglet jo støtte for Force Feedback og det er vel ikke kommet noen avklaring fra MS sin side om Xbox360 har Force Feedback støtte. Har prøvd å koble til et MS sidewinder FF ratt til min Xbox360, men det fungerte ikke. Når konsollen har USB kontakter er det kjedelig at det ikke er mulig å bruke noen av de gode rattene som allerede er produsert. Det finnes ratt til Xbox360, men disse har vel bare vibrasjon og ikk Force Feedback. 5898956[/snapback] HERREGUD! Mener du å si at MS har bæsja på leggen atter en gang og IKKE inkludert FF? Er jo jævelig rart at de ikke vil kommentere det da Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 jeg hadde til og med for meg at microsoft eide deler av lisensen til FF, mener å huske at sony måtte betale dyrt for å få den lisensen. Kan jo også ha noe med det å gjøre, nemlig at sony har en type "rett på ff lignende funskjon på konsollsystemer" eller noe, finnes jo mange rare lisenser og patenter:) Det å innprogrammere FF skal i følge flere utviklere ikke være serlig vannskelig, faktisk relativt rett (mener dette kommer fra et intervju med en PGR3 utvikler, som samtidig sier at de kanskje skal legge til FF støtte til PGR3 senere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå