Arne Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hei! Sjå her: http://arneweb.com/temp Teksten flyttar seg utanfor den boksen den skal vere i. Viss eg byttar <p class="news">sdsdfsdf</p> ...med <p>sdfsdfsdfs</p> , kjem teksten på plass. Rart? Nokon som veit kva eg kan gjere? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Samme har skjedd meg. Vet ikke om dette er "riktig" måte å fikse det på, men det funket hos meg. <span class="news">Nyheter</span> Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 prøv og endre dette i CSS: p .news til p.news (flytt klassen inntil), og legg på overflow: hidden; på div#news_main... Så bare kjapt innom koden, skal se om det dukker opp mer med et dypere dukk... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 djus: Det verka ikkje. Evoz:Du kan sjå korleis det blei, ikkje særleg bra. Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Kanskje du i stedet for å sette margin på p.news bare kan legge en padding-right: 20px; på div.news_main? På den måten kan du enkelt og greit bruke vanlige p-tager inni denne diven, men få margen du vil ha uansett...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå