Medisinmannen Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hei. Jeg har et problem. Jeg bestilte 2 vifter fra microplex. Jeg fikk ikke med skurer. Det fant jeg ut senere. Har det veldig mye å si hvilke skruer man bruker? Mer bråk? Skade noe? Noe slikt? Kan ikke bestille skurer nå, skal montere på torsdag... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hvor skal de monteres?? Om det er kabinettvifter så kan du bruke andre skruer og om du har feks O-ringer av gummi kan du med fordel legge dem mellom viften og kabinettet,men det er ikke påkrevd. God Påske. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Skal monteres i kabinetet. Så de trenger ikke å være akkurat passlig? Så de kan være for lange? God Påske Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Skal monteres i kabinetet. Så de trenger ikke å være akkurat passlig? Så de kan være for lange? God Påske 5898372[/snapback] Kan også bruke strips til å feste dem. Men skruene kan være så lange dem vil. De klarer ikke å ødelgge for viten anyway. Du får også kjøpt vifte fester i gummi. Veldig støydempende. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Det er vel slike det er lagt opp til at du skal bruke: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=VSKRC&mcat=15s229 Dette er så latterlig av Microplex, de burde sendt med skruer til viftene automatisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå