Søppelsveitt Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Mudern fyller 40, men hva skal jeg kjøpe/ gi? Sliter grusomt her. Jeg må gi noe meningsfylt og pent. Forslag mottas med takk Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Du går til www.fotoknudsen.no. Lager et fotoalbum fra en ferie eller bare fine bilder du f.eks har tatt av familien. Dette får du for ca 300 kroner. Spleis sammen med søsken/far/tante/onkel elns... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Kjøp noe fint på glassmagasinet Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 kokebok....hehe.. har kjøpt ca. 5 kokebøker til muttern opp gjennom tidene jeg Mødre er det absolutt vanskeligste å kjøpe gave til spør du meg. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Du går til www.fotoknudsen.no.Lager et fotoalbum fra en ferie eller bare fine bilder du f.eks har tatt av familien. Dette får du for ca 300 kroner. Spleis sammen med søsken/far/tante/onkel elns... 5897935[/snapback] En god ide. Kanskje jeg bruker den, men det må være noe mer. Kjøp noe fint på glassmagasinet 5897953[/snapback] Har vært inne på tanken, men føler jeg må gi noe litt mer personlig. kokebok....hehe.. har kjøpt ca. 5 kokebøker til muttern opp gjennom tidene jeg Mødre er det absolutt vanskeligste å kjøpe gave til spør du meg. 5899693[/snapback] Kokebok er en flott gave da. Kanskje det kan bli det i kombinasjon med noe annet. Takker for svar så langt! Flere ønskes Endret 10. april 2006 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Du går til www.fotoknudsen.no.Lager et fotoalbum fra en ferie eller bare fine bilder du f.eks har tatt av familien. Dette får du for ca 300 kroner. Spleis sammen med søsken/far/tante/onkel elns... 5897935[/snapback] En god ide. Kanskje jeg bruker den, men det må være noe mer. Kjøp noe fint på glassmagasinet 5897953[/snapback] Har vært inne på tanken, men føler jeg må gi noe litt mer personlig. kokebok....hehe.. har kjøpt ca. 5 kokebøker til muttern opp gjennom tidene jeg Mødre er det absolutt vanskeligste å kjøpe gave til spør du meg. 5899693[/snapback] Kokebok er en flott gave da. Kanskje det kan bli det i kombinasjon med noe annet. Takker for svar så langt! Flere ønskes 5899836[/snapback] Hva med å lage en egen kokebok der du har samlet dine beste oppskrifter? Du kan legge til både tekst (oppskriften) og bilde i fotoalbumet fra fotoknudsen. Så da blir jo det en bra blanding Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hva med nymalt kaffe i pose, en ny kaffekopp og en bok? Kanskje badeolje o.l om hun liker det? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 En pc? Synes bok er en god idee egentlig Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg holder selv på med en bursdagsgave til modern om dagen. Jeg har kjøpt en dvd-boks med plass til seks plater. Coveret har jeg designet selv hvor jeg har brukt diverse bilder jeg har tatt. Innholdet skal være seks cd-plater med musikk jeg hører på i forskjellige sjangre. Vakkert, chill, elektronica, hip-hop, ska og metall. Er relativt spent på responsen på sistnevnte, men hun er åpen for nye ting så det blir om ikke annet noe nytt. Ikke er det dyrt og resultatet blir en veldig personlig gave. Det er dog ganske mye jobb, men det er nå opphavet verdt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 En haug med roser og et flott kort hvor det står verdens beste mamma på. Eller kanksje lagt sammen et flott fotoalbum med ekstra fine bilder.. Noe nytt på kjøkkenet? Gavekort..? Eller kanskje noe sånn spa greier... Det hadde hun nok likt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Blomster passer seg ikke på en 40årsdag. Det bør være en gave som enten fysisk varer, eller som holder seg friskt i minnet. Mener nå jeg Endret 11. april 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 En dildo er jo ganske personlig da? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 En rimelig Mp3-spiller? ser mange 40-åringer som går rundt med det nå. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 En dildo er jo ganske personlig da? 5902485[/snapback] det måtte jo komme av en eller annen x| om man har hatt veldig lyst på dette tror jeg man har skaffet seg dette når man er 40. En rimelig Mp3-spiller? Støtter dette forslaget! MP3 spiller er vel bra å få? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 En dildo er jo ganske personlig da? 5902485[/snapback] :!: det måtte jo komme av en eller annen x| om man har hatt veldig lyst på dette tror jeg man har skaffet seg dette når man er 40. En rimelig Mp3-spiller? Støtter dette forslaget! MP3 spiller er vel bra å få? 5904870[/snapback] haha fy faen så kvalmt det må være Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Helt enig med EvenruD Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Aromaterapi har jeg god erfaring med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå