Gå til innhold

ønsker tilbakemelding på blog-design

Anbefalte innlegg

Jeg holder for øyeblikket på å redesigne bloggen min, og vil gjerne ha noen innspill på designet... føler det er noe jeg har oversett, kanskje et annet øye vil se noe jeg har gått glipp av...

Ris og ros mottas med takk!

Testside for det nye designet: marius.o2mlab.com/blogtest

Edit: Da sier vi oss endelig ferdig... resultatet ligger på marius.o2mlab.com

Endret av djus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes alt var bra og fint, utenom bg.jpg, blir for mye av den ^^;

5897932[/snapback]

Hehe, det skal jeg definitivt ikke si meg uenig i... har prøvd et utall varianter, men sliter med å finne noe som passer... noen forslag, så kast det ut! :)

Takker for innspillet! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jepp gjorde navigeringen mye bedre.

Et godt poeng jeg stadig glemmer selv er at andres tålmodighet med mitt arbeide er ganske minimal. Altså må jeg ikke gi folk noen grunn til å kjede seg, forlate siden før jeg har fått delt det jeg ville...

Men jeg glemmer meg jo hele tiden. :p

Lenke til kommentar
Jepp gjorde navigeringen mye bedre.

Et godt poeng jeg stadig glemmer selv er at andres tålmodighet med mitt arbeide er ganske minimal. Altså må jeg ikke gi folk noen grunn til å kjede seg, forlate siden før jeg har fått delt det jeg ville...

Men jeg glemmer meg jo hele tiden. :p

5898067[/snapback]

Haha... fort gjort... :p fy søren, sliter med en treg server så her bør tålmodigeten helst holde seg kjølig en stund til... ;)

Lenke til kommentar

Du må definitivt markere linkene bedre. Nå er de identisk med all annen tekst helt til man peker på de. Fyfy!

EDIT: Og ja, Fjott sin bakgrunn ble bedre, men fremdeles litt forstyrrende, syns jeg.

Zebra-video? Herre! Den må jeg laste ned!

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Du må definitivt markere linkene bedre. Nå er de identisk med all annen tekst helt til man peker på de. Fyfy!

EDIT: Og ja, Fjott sin bakgrunn ble bedre, men fremdeles litt forstyrrende, syns jeg.

Zebra-video? Herre! Den må jeg laste ned!

5898830[/snapback]

Jeg antar at det er linkene i selve bloginnleggene du mener? I så tilfelle var dette et ledd i prosessen som ikke var fullført enda, stadig utvikling... ;)

Men dette skal også være fikset nå... bakgrunnen til fjott var nok bedre i fargene, men oppnådde ikke effekten jeg ønsket med en slik bakgrunn... still working on that, men takk for konstruktiv kritikk så langt!

BTW: Zebravideoen er en katastrofe... lattermedisin! :D

Endret av djus
Lenke til kommentar

Går det ann å bare ikke ha bakgrunn? Da snakker jeg ikke "ikke noen bakgrunn" som i hvit bakgrunn (default), men bare absolutt fravær av bakgrunn, som i blåst vekk, forsvunnet eller mistet?! At det skal være så inn i granskauen vanskelig å finne en passende bakgrunn...

Lurer på om jeg skal dra en luring CSSen:

background {
  display: none;
  color: none;
  transparent: no need;
}

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett alle bakgrunnene da, men den som er der nå virker helt grei. Blåfargen kunne kanskje vært en som ikke går i ett med kanten. Å ha tre farger slik som green marinée er orgså kult.

Tenkte kanskje en brun gradient bakgrunn kunne vært fin hvis du har lyst å prøve noe annet.

Ellers liker jeg den kjempegodt! :D

Endret av librana
Lenke til kommentar
må innrømme at jeg likte den forrige siden mye bedre..syns denne lignet for mye på alle andre slags websider...

5905102[/snapback]

Den forrige siden, vil det si den med den stripete bakgrunnen?

Jeg har ikke sett alle bakgrunnene da, men den som er der nå virker helt grei. Blåfargen kunne kanskje vært en som ikke går i ett med kanten. Å ha tre farger slik som green marinée er orgså kult.

Tenkte kanskje en brun gradient bakgrunn kunne vært fin hvis du har lyst å prøve noe annet.

Ellers liker jeg den kjempegodt! :D

5905250[/snapback]

Takker for innspill, dette var veldig konstruktivt og fikk i gang tankene! Meget velkomment!! :thumbup: Skal prøve et par ideer utfra det du satte i gang der!

Lenke til kommentar

Bra saker dette her, elSkieppolainen!

Ikke mye å utsette på, kun én liten detalj.. Hva med å prøve å få "les mer"-ikonet og "kommentar"-ikonet på lik linje med teksten?

Muligens heder-bildet i hver overkskrift én eller to px's lavere også, slik at det kommer på linje med teksten :)

Ellers; veldig, veldig bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...