Sola^ Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Msi VGA-Card nVidia 7300GS 256MB PCI-E DVI TV-Out Retail Kan dette brukes eit år eller to? Er billig iallfall... Lenke til kommentar
Sola^ Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Finnes det passivt kjølte skjermkort som eg gode nok til det meste inkl. speling? Vil gjerne ha pcen stille. Laptopen min er så godt som død så skal kjøpe om ikkje lenge. Må berre gå i gjennom oppsettet og sørge for at alt er som det skal. Er oppsettet "godkjent" til allround pc som skal brukes til div. kontor ting, programmering, 3d modellering og det eg måtte ønske av spel? Kan eg bytte til den Samsung disken eg nevnte tidlegare? Er delene kompatible med den? Vil eg merke ytelse forskjell på 10000rpm og 7200rpm når eg ikkje har pleid å spele veldig mykje? Laptopen har vel 4200rpm og den har eg klart meg med i 3 år Lenke til kommentar
Sola^ Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Er det verdt å gå for dualcore? Er nokon hundrelapper ekstra, men ikkje såå mykje... Lenke til kommentar
Sola^ Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Er det nokon som har tips eller innvendinger mot oppsettet? Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg har fått råd i en annen tråd her om at det mest støysvake blir å gå for en amd x2 3800 cpu og en 7600 gt og kjøpe en ny kjøler til skjermkortet, siden denne bråker fælt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå