L@sse Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Topic sier vel det jeg lurer på... Pappa sier vi trenger et nytt "hode" på parabolen, men han vet selvfølgelig ikke hvordan dette "hodet" ser ut, hvor man får tak i det, hvordan man monterer det eller hvor mye det koster. Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 har dere viasat? i såfall så har du to hoder så lenge du får inn nrk 1. hvis du har canal digital så trenger du ikke ekstra hode. hvis du alikevel må ha et ekstra lnb hode så får du kjøpt det på f.eks. clas ohlson. http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....112q116q619q628 koster 249 spenn. husk at du også må ha en diseq switch da, koster 219 spenn. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Har Viasat.. Så med det nye hodet så får jeg inn NRK2/TV2 Zebra? Hvordan fungerer den switchen, a? Går det greit for en som meg som er ganske brukbart teknisk anlagt, å montere utstyret? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Du må også ha en "sidemater" Det er et feste for det nye hodet som står på siden av det gamle, hvis det ikke allerede er på antennen. Er ingen problem å montere selv. Finnes mange gjør det selv guider på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå