DE1 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Heisann! Kjøpte for en tid siden disse coverene til en film jeg driver med. Er det noen som veit målene på arket jeg legger inni plastikken foran, midten og bak? (Et ark) På forhånd, takk Endret 10. april 2006 av DE1 Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Clahs Ohlson har ferdig ark som passer og som gir mye bedre resultat ved utskrift enn vanlig papir Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Passer de til hvilken som helst skriver da? Og damå jeg vel ha et program? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Nei, hvis du lagrer coveret som PDF og skriver t midtstilt så spiller det ingen rolle hvilket ark elelr program du har. Men de på clasohlson er veldig dyre i lengden så det beste er å bruke et vanlig 120grams ark og skrive ut i PDF. Et DVDcover skal være 18,4 X 27,4 cm. Har du tilgang til kopimaskin så er dette enda bedre. EDIT: så visst ikke at du var ute etter målene oppdelt. Jeg regner 13 cm forna, 13 cm bak og resten i midten. Bruker du photoshop så er det bare å dobbeltklikke på backgroundlayeret for å åpne det så vet du hvor midten er. Endret 11. april 2006 av BMP Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Kan du ikke bare bruke ett cover design program som er freeware? Det finnes det sikkert.. Jeg bruker iallefall Nero sin versjon.. Ikke gratis men.. Her kan du jo bare velge å ha rammer rundt og derretter klippe.. Det har jeg gjort.. Laget nesten 30 dvdèr av samme film og ble rimelig lei av å klippe.. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Ta en titt på vedlegget. Fant det i en tråd om det samme, som var oppe nå nettopp.... DVD_Cover_template_and_DVD_logo.zip Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Kan du ikke bare bruke ett cover design program som er freeware? Det finnes det sikkert.. Jeg bruker iallefall Nero sin versjon.. Ikke gratis men.. Her kan du jo bare velge å ha rammer rundt og derretter klippe.. Det har jeg gjort.. Laget nesten 30 dvdèr av samme film og ble rimelig lei av å klippe.. 5925737[/snapback] Har akkurat klipt og brettet 80... Men jeg trenger dette til senere filmer så da sjekker jeg ut and_mit's forslag.. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Får du det til å funke? Når jeg printer ut den saken som jeg selv la ut, så blir det for lite til vanlig DVDcover.... Andre med samme problemet med den "pakken" der? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Fikk det ikke helt til men, skal prøve igjen jeg =) Lenke til kommentar
BMP Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Det coveret dere bruker er for lite i utgangspunktet, legger ved det samme coveret med i riktig størrelse. Skriver dere det ut som .jpg eller PDF? Edit: vedlegget DVDFullCoverTmplt_rightsize.zip Endret 4. mai 2006 av BMP Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg skriver klipper bildet ut og legger det i et word-dokument. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Det coveret dere bruker er for lite i utgangspunktet, legger ved det samme coveret med i riktig størrelse. Skriver dere det ut som .jpg eller PDF? Edit: vedlegget 6043300[/snapback] Jeg skriver ut rett fra PhotoShop tenker jeg. Ser ikke noe problem med det, uansett hvilket filformat jeg jobber med. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Joda, PS er like godt eller bedre enn PDF selv om det ikke er alle som har PS, men jeg vil jo ikke anbefale word i utgangspunktet. Men gjør som and_mit og skriv ut fra PS hvis du har det da. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Lager alle cover i PS CS. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Men funka størrelsen jeg la ut? Ble det riktig? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Har ikke sjekka det, har ikke mulighet på denne pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå