Patrol_33 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hei. Legger et mit første bilde her på forumet. Har fulgt med en stund og fant ut det er på tide å bli med. Var ute for å prøve å ta noen bilder på fjellet i går, med det var umulig å finne parkering. Kjørte litt rundt og kom over noen Hestehover, måtte bare ta noen bilder av de. Livet føles mye lettere når man har sett vårens første hestehov, måtte bare dele gleden med noen. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Pent bilde med fint utsnitt og god stemning. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Herlig! Dette gir håp i et sommerhjerte som er passe lei av snø. Sånn rent teknisk syns jeg det er litt slapt, lyset er ikke så spennende. Jeg ville også kjørt litt oppskarping på det, så blir det litt mer punch. Utsnittet funker helt fint. Fint bilde for å meddele at det nærmer seg utepils. Dagens glade melding. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Et veldig sesong-betont bilde; akkurat nå blir du glad når du ser dette bildet - det går mot lysere og varmere tider! Hurra! Men når sommer'n først har kommet, betyr ikke bildet noenting lenger... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Tar meg friheten til å poste et vårbilde her jeg og Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Takk for tilbakemeldig. Må huske å kjøpe pils før butikkene stenger i år. Så kan jeg drikke utepils og lære meg med bildetbehandling samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå