Canardo Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hei Tenkte jeg skulle overklokke mitt Gigabyte GT 7900 kort. Det er ikke overklokket fra fabrikken så jeg tenkte å få litt mer "sprut" i det. Men hvilke program skal jeg bruke? Må jeg ha et program som støtter 7900GT kortene? Ser på powerstrip og rivatuner. Kan jeg bruke noen av disse to? Og hvilke av disse er best? Takker Rune Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Bruk coolbits. http://downloads.guru3d.com/download.php?det=815 Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Du kan også bruke det medfølgende overklokkingsprogrammet i driveren Oppklaring: Coolbits er jo det medfølgende overklokkingsprogrammet i driveren Endret 11. april 2006 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
Cyrex Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Du kan også bruke det medfølgende overklokkingsprogrammet i driveren 5897631[/snapback] Coolbits er jo det medfølgende overklokkingsprogrammet i driveren. Coolbits er en winreg fil som aktivere muligheten for overklokkinga via driver'n. Endret 11. april 2006 av Cyrex Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Coolbits er den filen som åpner for muligheten til og overklokke via nvidia driveren, eller kontroll panelet for skjermkortet om du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå