SjurSar Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hei! Vi i Team Pisten | www.pisten.tk | skal lage film og vi trenger folk som kan sende inn videoklipp til oss. Dere kan sende inn videoklipp ved å legge til [email protected]. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Virker veldig useriøst? Og har en Hotmail konto nok lagringsplass til å inneholde noen videoklipp? =/ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 hehe.. siden virket ikke så bra laget heller, og får de som sender inn klippene navnene sine i filmen? Lenke til kommentar
SjurSar Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 hehe.. siden virket ikke så bra laget heller, og får de som sender inn klippene navnene sine i filmen? 5897947[/snapback] Såklart! Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Spørr på www.tacky.no da. Trur dere får flere napp der, selv om mange kommer til å le. Fyr opp flere bilder slik at vi får se noe da, virker ikke så seriøst. Gratis snowboard filmer for de som er interessert. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Eh. Klarer dere ikke å lage deres eget materiale? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) tror jeg har en film som jeg lander på hue når jeg prøver backflip hvis du tar imot snuff-filmer btw! det hadde vært mye bedre hvis vi kunne lasta det opp på serveren din hvis du har det Endret 10. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå