Kurt P Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg har en karaoke maskin hjemme som heter "sunfly karaoke". Det fulgte også med en DVD med kun 8 sanger, og begynner å bli lei dem.. Lurer på hvor jeg kan få tak i nye karaoke sanger? (DVDr) Karaokesystemet her fungerer som ordentlig karaoke med kun bakgrunnsmusikk. ( altså ingen vokal er med) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Du finner karaoke dvd`er i de fleste skikkelige musikkbutikker.Her bl.a. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Men er det samme hva slags karaoke DVDr jeg kjøper ? Eller må jeg ha en dvd som passer sammen med karaoke mixern ?( altså sunfly karaoke) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Men er det samme hva slags karaoke DVDr jeg kjøper ? Eller må jeg ha en dvd som passer sammen med karaoke mixern ?( altså sunfly karaoke) 5899928[/snapback] Jeg regner med at du kan bruke plater fra andre produsenter. Men hør med evt. butikk/webshop før du bestiller for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Okay.. skal gjøre det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå