Gå til innhold

Lian Li med norsk vri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så stilig ut. Men er nok litt overkill for de aller fleste av oss.

5897987[/snapback]

Tja er det det,dette er jo et kabinett som har plass for alt og du trenger ikke bekymre deg for plass til noe.

Problemet i dag er vel at mange har alfor små kabinetter fylt opp med heftig hardware som igjen resuterer i høye temp og støyende vifter . :hmm:

Lenke til kommentar
Så stilig ut. Men er nok litt overkill for de aller fleste av oss.

5897987[/snapback]

Tja er det det,dette er jo et kabinett som har plass for alt og du trenger ikke bekymre deg for plass til noe.

Problemet i dag er vel at mange har alfor små kabinetter fylt opp med heftig hardware som igjen resuterer i høye temp og støyende vifter . :hmm:

5898025[/snapback]

Enig med Snekker'n. Eneste store fordelen med et lite kabinett er at det er lettere å flytte på F.eks Lan.

:hmm: Lurer på hvor mange fasekjølere det går an å få inn i det kabbinettet..??

Lenke til kommentar
Er det mulig med HotSWAP SATA disker her? 30 disker med vanlig skrufeste er jo et mareritt!

5897679[/snapback]

Hvorfor? Selv med 30 så skifter man vel ikke disker hele dagen? Bare når man setter i en ny, eller erstatter en gammel?

AtW

5897689[/snapback]

Dersom du er opptatt av oppetid og kostnader i form av manpower så er HotSwap med direkte tilgang utenfra et must.

Lenke til kommentar
hmm, 2200 uten strømforsyning. ouch...

dyrt å være kar...

5898512[/snapback]

Lian-Li har aldri vært billigst da, men kvaliteten er der. :)

Selv tror jeg at 30 stk HD'er + ett varmeskapende system vil bli ganske hett inne i det kabinettet. så blir spennende å se hvordan det klarer å fjerne varmen.

Lenke til kommentar

Dumt at dette kabinettet har lydkontakter i front. De skjemmer utseendet, og er egentlig ikke brukbare til noe som helst (lyden blir forstyrret av komponentene i PCen). Jeg bruker Audigy med frontbay, derfor synes jeg at audiokontaktene i dette kabinettet burde vært valgfrie. Hvis det virkelig skal være så modulært kunne de vel ha vært plassert på en frontbay eller noe, slik at man kunne fjerne de.

Lenke til kommentar
Denne har jo ligget under innkommende på Microplex i laaaang tid.. :/

5898600[/snapback]

Vet det,jeg har visst om dette kabinettet i over ett år nå,da det var på planleggingsstadiet :cool:

5898663[/snapback]

Har du hatt en finger med i utfomingen ?

Lenke til kommentar

Kult kabinett for de som trenger det, I'm sure. Blir litt for stort til mitt bruk..

Når jeg blir gammel og rik skal jeg ha dette fylt med TB disker og heftig vannkjøling.

5898105[/snapback]

Sett at harddiskene fortsatt eksisterer og at superlederen ikke har blitt ferdigutviklet slik at man ikke trenger kjøling. Kommer an på hvor lang tid det tar før du blir gammel (eller rik) :tease:
Lenke til kommentar
Denne har jo ligget under innkommende på Microplex i laaaang tid.. :/

5898600[/snapback]

Vet det,jeg har visst om dette kabinettet i over ett år nå,da det var på planleggingsstadiet :cool:

5898663[/snapback]

Har du hatt en finger med i utfomingen ?

5898738[/snapback]

Nei,det har jeg ikke.

Men det kunne sikkert vært morro :)

Lenke til kommentar
-Ser ikke ut til å være perforert i fronten, så man "trenger" lian li sine 4-3-moduler, som har med en ferdig-perforert front, disse er uforholdsmessige dyre. (400 for 4 disker). Det er 2400 ekstra for å fylle fronten med disker. I motsetning til feks 1200 som tilsvaren CM-moduler hadde kostet. (litt usikker på hvor still lian-li-variantene er også, hvilket turtall går de på?)

AtW

5897528[/snapback]

Visst du er glad i å modde så kan du lage dine egene moduler til å sette diskene i, enten så kan du lime/skru sammen noe av acryl, eller så kan du knekke sammen en boks av aluminium o.l. ;) og det er sikkert ikke noe problem å få det i 5.25" størrelse heller ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...