Teodor1979 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Inne i device-manager ligger det under "other devices" et "unknown device" med utropstegn. Jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal finne ut hva dette er. Har innebygd lydkort på hovedkort, men dette er disablet i BIOS og da skal det vel ikke komme i devicemanager? Lenke til kommentar
Clint Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hm. Kan det være at du har flere nettverkskontrollere på HK ditt? Eller har du ikke installert USB 2.0 drivere? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 http://www.soft14.com/Utilities_and_Hardwa...455_Review.html Lenke til kommentar
taleg Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 http://www.soft14.com/Utilities_and_Hardwa...455_Review.html 5897469[/snapback] Et sånt program her jeg lett lenge etter.. takker og bukker for linken.. lastet ned og skal testes ved første og beste anledning Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Så vidt jeg har fått med meg funker alle USB-portene mine fint og jeg har bare enkel nettverkskontroller. Men du Taz! Jeg lastet ned programmet (takk for linken ), men når jeg velger detect får jeg bare alle devices i maskinen og ingen av dem blir markert med noe tegn eller lignende. Er det slik at programmet kommer med alarm el.l. når den finner noe som ikke er installert? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Så vidt jeg har fått med meg funker alle USB-portene mine fint og jeg har bare enkel nettverkskontroller. Men du Taz! Jeg lastet ned programmet (takk for linken ), men når jeg velger detect får jeg bare alle devices i maskinen og ingen av dem blir markert med noe tegn eller lignende. Er det slik at programmet kommer med alarm el.l. når den finner noe som ikke er installert? 5898593[/snapback] Nei Se nøye gjenom lista så vil du finne enheten som ikke har driver innstalert.. Under + tegnet får du informasjon om hva det er for noe..produsent,produkt nr o.l.. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Så vidt jeg har fått med meg funker alle USB-portene mine fint og jeg har bare enkel nettverkskontroller. Men du Taz! Jeg lastet ned programmet (takk for linken ), men når jeg velger detect får jeg bare alle devices i maskinen og ingen av dem blir markert med noe tegn eller lignende. Er det slik at programmet kommer med alarm el.l. når den finner noe som ikke er installert? 5898593[/snapback] Nei Se nøye gjenom lista så vil du finne enheten som ikke har driver innstalert.. Under + tegnet får du informasjon om hva det er for noe..produsent,produkt nr o.l.. 5901346[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Du kan også prøve å velge å avinnstallere fra Enhetsbehandling. Enten søker maskinen etter denne enheten med en gang, eller den gjør det etter at du har restartet. Idét Windows viser "funnet ny maskinvare" pleier den også å oppgi en viss kategori av hva den har funnet. Hvis det er et nettverkskort, trådløst eller vanlig, står det som regel "funnet nettverkskontroller", og så ber den om driver. Da kanskje det går opp et lys for deg over hva det kan være. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Du kan også prøve å velge å avinnstallere fra Enhetsbehandling. Enten søker maskinen etter denne enheten med en gang, eller den gjør det etter at du har restartet. Idét Windows viser "funnet ny maskinvare" pleier den også å oppgi en viss kategori av hva den har funnet. Hvis det er et nettverkskort, trådløst eller vanlig, står det som regel "funnet nettverkskontroller", og så ber den om driver.Da kanskje det går opp et lys for deg over hva det kan være. 5901743[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå