Gå til innhold

Spørsmål ang xbox(1) spill til xbox 360


And.rs

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier har jeg noen spørmål angående vanlig xbox spill og hvordan de fungerer på 360...

 

Er alle spill HD kompitable? (tenker på gta spillene osv...)

 

Har sett hele listen med spill som fungerer, men har forstått det slik at det er mange av spillene som ikke fungerer 100% på 360, stemmer det?

 

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke alle spillene er HD kompatible. Halo og Halo 2 samt en del andre MS titler er HD kompatible, men utenom det er jeg ikke helt sikker.

 

En del titler har ikke vært 100% kompatible på den listen. F.eks Forza og Starwars Knights of the old republic hadde problemer, men de har blitt rettet i oppdateringer og skal fungere iallfall bedre nå. Star wars har fortsatt en del hakking i lyden i cutscenes og sliter med framerate når det skjer mye på skjermen samtidig.

 

Utenom dette så finnes det en god del andre titler som sikkert har problemer.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke alle spillene er HD kompatible. Halo og Halo 2 samt en del andre MS titler er HD kompatible, men utenom det er jeg ikke helt sikker.

 

En del titler har ikke vært 100% kompatible på den listen. F.eks Forza og Starwars Knights of the old republic hadde problemer, men de har blitt rettet i oppdateringer og skal fungere iallfall bedre nå. Star wars har fortsatt en del hakking i lyden i cutscenes og sliter med framerate når det skjer mye på skjermen samtidig.

 

Utenom dette så finnes det en god del andre titler som sikkert har problemer.

5897377[/snapback]

 

Ok, da holder jeg meg til 360 titler foreløpig tror jeg...

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...