Sovietpig Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 får man kjøp sånt i dag da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 får man kjøp sånt i dag da? 5901419[/snapback] Tror det ja, mener å huske jeg så den for ikke så lenge siden hos en urmaker. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 får man kjøp sånt i dag da? 5901419[/snapback] Ja Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 For en herlig klokke! Dette var jo det store lykken på 90-tallet... Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Du får kjøpt den hos en rekke urmakere eller på nettet. Fant den hos http://www.cronograf.no/casio/pages/index2.htm -> Standard digital -> Page 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ahh, herlig. Mitt eksemplar ligger fortsatt og tikker og går i en skuff et sted. Batteriet er vel 14 år gammelt. Trodde jeg hadde mistet den en gang, så jeg kjøpte en ny, litt mer klumpete versjon. 4-5 år etter fant jeg den gode gamle klokka igjen, og den hadde bare sakket et par minutter i forhold til den nye. Da ble jeg litt rørt... Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke bruker den, men det er mange år siden jeg sluttet å gå med klokke. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Ein eldre utgåve av den klokka er det mest brukte/mest populære urverket til bruk i bomber o.l. laga "på fritiden" (les:frigjøringsgrupper, terrorister, gerilja o.l.) i følge ein artikkel som var i vi men. (eg har foresten hatt ein slik eg og (eldre mod), min endte sine dager som timer til ein motorvarmer. Endret 12. april 2006 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hm, kjøpte meg en slik for en uke siden, bruker den som jobbklokke, er liten lett og ikke minst masse plast på noe som er praktisk for meg som er elektriker, er ikke så gunstig å springe rundt med masse stål på armene. Hah, tidenes bump var dette også søkte rundt på google å kom inn her Endret 17. november 2008 av kaffi Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg må skryte meg på at jeg har gått for opptrekkbare klokker. Grunnet EMP puls fra atombomber som ødelegger all elektronikk. Men vill jo ha en klokke med høydemåler og dermed trykkmåler, temp, kompass... Fattern kjøpte seg en slik en på Svalbard engang back in 95. Fikk da en liten LCD Tv. Hehehe. Virker enda (på det analoge nettet seff). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå