felge Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hallaysen, jeg har hevet inni noen komponenter i pc en min, spec Abit nforce2 hk noe guru hk amd athlon xp2800+ geil golden dragon 512mb 80gig disk det er vell det, men det har seg sånn at eg ikke helt vet hvor de forbanna små pluggene som kommer fra selve kabinettet skal ned på KH , men når eg har heve de nedpå noen steder og tar PSU en fra 0 til 1 så starter dataen i jtja en 3-5 sekunder, så etter 3-5 sek stopper cpu viften og lysene på minnebrikkene forsvinner,.... noen som har i det minste peiling hva dette sjipe drittet er ?? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 du har satt kablene feil kanskje? du trenger en bruksanvisning til kabinettet! Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 du har satt kablene feil kanskje? du trenger en bruksanvisning til kabinettet! 5897784[/snapback] Tipper det blir enda enklere hvis du har bruksanvisningen til hovedkortet. Der står det helt sikkert hvordan dette skal kobles. Lenke til kommentar
felge Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Riktgi , kablene fra KAbinett til Hk er koblet feil. tok å fjernet de når dataen startet og da ble den ikke slått av.. må bare finne noe info om HK på nettet så er vi i boks =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå