Linnkr Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Joss Whedon, som står bak Angel og Buffy, har ut fra sin amerikanske TV-serie "Firefly" skapt filmen Serenity. Les mer Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 21666 personer på imdb er uenige & gir filmen 10 av 10. Snittkarakteren er 8.0. http://www.imdb.com/title/tt0379786/ratings filmwebs brukere er også uenige: http://www.filmweb.no/kino/article80419.ece Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 ...og en bruker lurer på hvorfor det ikke holder med èn anmeldelse fra kulturo når det allerede finnes en eksisterende tråd... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Karakteren 3/10 står jo ikke i stil til det som er skrevet i anmeldelsen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Serien Firefly er veldig bra, en serie som bør sees sammen med andre da den har ganske bra humor. Uforståelig at serien bare holdt ut en halv sesong, absolutt blant mine sci-fi favoritter. Filmen var også bra, fin underholdning. Ville gitt den en 7'er. Er en typpisk film man kan kose seg med sammen med brus, popcorn og vennegjengen. Er for ordens skyld like forundret som JacEr... Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Er for ordens skyld like forundret som JacEr... 5898903[/snapback] Denne anmeldelsen er til DVD-utgivelsen, mens den forrige anmeldelsen var til kinoutgivelsen. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Serenity og Joss Whedon har en trofast fanskare, det er det eneste jeg kan si om karakterene på serien og filmen.. Filmen fortjener kanskje 4/10 i karakter, men det gies kun for forsøket på å lage en grei film.. Serien er en annen sak, SØPPEL .. Om du ikke skjønner hvorfor den ikke gikk flere sesonger burde man virkelig gjøre en selvranssakelse. Jeg klarer ikke å få ut de riktige ordene hvor dårlig serien var, og det må være den første.. Det er kun en serie som er verre en denne, "Invasion".. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 denne filmen mener jeg har ganske mye potensiale, den begynner ganske greit og er ganske fin frem til dialogene til hovedpersonene begynner. Da kommer den ene teite one-lineren etter den andre. dette er en sci-fi film med et hint av western, splatter og hong-kong, og den gjør det veldig bra. det eneste jeg mener ødelegger denne filmen er som sagt dialogene, ellers er filmen ganske bra. Epz. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg må si ble direkte skuffet over filmen etter hva jeg leste om den rundt på nettet. Jeg gikk til innkjøp av denen filmen og kan ikke si noe annet at det var gode bortkastete penger Filmen begyner på en spenende måte etterhvert som filmen går blir den bare mer og mer rotete og ting snører seg sammen til å kun handle om at hu jenta skal redde de og masse mas, egentlig lite interessant materiale i filmen og jeg ble dirkete skuffet over filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg