Ni kon Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Driver å slanker meg i påsken og tenkte å prøve en ny diett. Samtidig skal jeg jo prøve å kose meg. Endelig har jeg funnet løsningen: Beer Diet Dette må jo bare funke Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hehe.. Alt du finner på.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 regnestykke: øl + forbrenning = ølforbrenning = - fettforbrenning = fett skjønner? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Schønner ikkke driittten Men såå er jeg godt i gang med dietttten og da.... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) tar det på barnehage-metoden: i kroppen har vi forbrenning. øl forbrennes. når øl forbrennes, forbrennes ikke fett så mye. når fett ikke forbrennes så mye, blir det mer fett (redusert fettforbrenning). til slutt en ligning hvis du skjønner det: ØL=FETT btw. og du går å klager over økonomien. kjøp salat istedet for øl Endret 10. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 ØL=FETT Det er det dummeste jeg har hørt. Kan du forresten forklare meg den prisipielle forskjellen mellom salat og øl, siden du ber han kjøpe salat i stedet for øl? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 ØL=FETT Det er det dummeste jeg har hørt. Kan du forresten forklare meg den prisipielle forskjellen mellom salat og øl, siden du ber han kjøpe salat i stedet for øl? 5902196[/snapback] det er ikke helt riktig, men jeg tok det jo på barnehagemetoden og da blir det litt overdrevet prinsipielle forskjellen på øl og salat er at øl består av malt, vann og noen andre greier. salat består av vann og noen grønne sunne stoffer Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 For å si det sånn, det fungerer nok om du følge dietten. Den går ut på at du som mann skal ha i deg 1500 kalorier, hvorav alle kommer fra øl. Og det tilsvarer noe over 2 six-pack. Om du klarer deg med øl'en, og ikke spiser eller drikker noe annet, så vil du naturlig nok bare ha fått i deg disse 1500 kaloriene. Og da skal du kunne miste litt fett. Og det var den medicial safe'e måten. Om du klarer deg med to six-pack eller under det om dagen, vil du kunne "miste" mer vekt, noen kilo i uken. Men det fordrer at du BARE får i deg øl og ikke annet (vann og light-brus inneholder så lite kalorier at det antagelig går bra, men utover det kan du ikke få deg annet enn øl). Konklusjonen er altså at det KAN fungere. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 jeg trodde alle som dro på Roskilde praktiserer denne dietten.. de jeg kjenenr som har vært der har rast i vekt.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg tok en titt på emne, tenkte "dahle?" og så på trådstarter. Hadde det bare vært så vel.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Med en slik diett må man planlegge hverdagen litt mer enn ellers. F.eks er det å kjøre fra jobb med en sixpack innabords ikke noen god idè. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 tar det på barnehage-metoden: i kroppen har vi forbrenning. øl forbrennes. når øl forbrennes, forbrennes ikke fett så mye. når fett ikke forbrennes så mye, blir det mer fett (redusert fettforbrenning). til slutt en ligning hvis du skjønner det: ØL=FETT btw. og du går å klager over økonomien. kjøp salat istedet for øl 5900125[/snapback] Rart resonnement. Vi får da ikke energi av alkohol? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 tar det på barnehage-metoden: i kroppen har vi forbrenning. øl forbrennes. når øl forbrennes, forbrennes ikke fett så mye. når fett ikke forbrennes så mye, blir det mer fett (redusert fettforbrenning). til slutt en ligning hvis du skjønner det: ØL=FETT btw. og du går å klager over økonomien. kjøp salat istedet for øl 5900125[/snapback] Rart resonnement. Vi får da ikke energi av alkohol? 5905142[/snapback] Nå er vel heller ikke øl ren alkohol.. Men er jo karbohydrater det er mest av i øl, oig det igjen blir jo til fett... Men følger du dietten det linkes til skal du faktisk klare å gå ned i vekt, sånn bortsett fra at det neppe er særlig sunt. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 3-4 grove skiver i en øl sa altid vi... Men dietten er en fin sak i påsken den.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Nå er vel heller ikke øl ren alkohol.. Men er jo karbohydrater det er mest av i øl, oig det igjen blir jo til fett... Men følger du dietten det linkes til skal du faktisk klare å gå ned i vekt, sånn bortsett fra at det neppe er særlig sunt. 5905189[/snapback] Var det jeg forsøkte å hinte til, at hvis nettoinntaket av kalorier er lavt nok, vil man gå ned i vekt dersom man har høy nok forbrenning... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Etter tre dager på dietten føler jeg meg ikke toppform. Pisser noe helt for jæv.. da. Vekta er dog den samme Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 hmm! lover ikke bra for den mindre kjente "Tour Trondheim-Oslo" dette.... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) hmm! lover ikke bra for den mindre kjente "Tour Trondheim-Oslo" dette.... 5906147[/snapback] Endret 11. april 2006 av Nomix Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg tviler ikke på at dette kan fungere, men kalorier er ikke alt. Alkohol senker jo forbrenningen. En annen ting man må passe på når man slanker seg er å unngå salt. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hva med alle vitaminene og andre viktige stoffer man ikke får i seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå