Gå til innhold

pc til spill og overklokking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare så det er sagt kan du kjøpe min Antec Truecontrol til 300Kr.

Den bråker en del (25db) men mest av alt har den ikke Pci'ex noe jeg snart trenger 2 av trenger. SÅ vil du spare 200kr der så kan du kjøpe min. ALT følger med av esker bruksannvisninger viftekontrol U name it!

Endret av mossing91
Lenke til kommentar
Bare så det er sagt kan du kjøpe min Antec Truecontrol til 300Kr.

Den bråker en del (25db) men mest av alt har den  ikke Pci'ex noe jeg snart trenger 2 av trenger. SÅ vil du spare 200kr der så kan du kjøpe min. ALT følger med av esker bruksannvisninger viftekontrol U name it!

5945943[/snapback]

hva?? har den ikke kabler/koblinger til pciex, jeg skal jo ha 2 pciex kort :hmm:

er du sikker på det... har du noen forslag til psu da?

Lenke til kommentar

Antec TruePower 2.0 550 Watt har 1 pci-express kontakt, hvordan er det når man skal kjøre med et sli oppsett, må man ha en psu med 2 pci-expresskontakter da?? :hmm:

Leste også denne psu´en har blitt SLI-sertifisert av Nvidia, det er jo ikke dårlig :D

Men spørsmålet er somsagt: må begge skjermkortene være tilkoblet med en pci-expresskontakt fra psu´en??

Lenke til kommentar
Antec TruePower 2.0 550 Watt har 1 pci-express kontakt, hvordan er det når man skal kjøre med et sli oppsett, må man ha en psu med 2 pci-expresskontakter da?? :hmm:

Leste også denne psu´en har  blitt SLI-sertifisert av Nvidia, det er jo ikke dårlig :D

Men spørsmålet er somsagt: må begge skjermkortene være tilkoblet med en pci-expresskontakt fra psu´en??

5947730[/snapback]

PCI-E kontakten fra PSU'en trengs bare hvis kortet drar mer enn de (75?) wattene PCI-E slotten kan tilby.

7600gs (har det selv) trenger ikke dette......med god margin

Lenke til kommentar

Men den Antec Truecontrol du så på var 1.0 ikke 2.0, 2.0 er nye versjonen og koster nesten 1000kr tror jeg. Jeg ble lurt jeg og... trodde PSu'n var SLI sertifisert men jeg fikk 1.0 versjonen...

Men siden 7600GS drar så lite strøm tror jeg ikke du trenger PCiex kontakt.

Lenke til kommentar
Men den Antec Truecontrol du så på var 1.0 ikke 2.0, 2.0 er nye versjonen og koster nesten 1000kr tror jeg. Jeg ble lurt jeg og... trodde PSu'n var SLI sertifisert men jeg fikk 1.0 versjonen...

Men siden 7600GS drar så lite strøm tror jeg ikke du trenger PCiex kontakt.

5947899[/snapback]

heisann :D ja jeg så det he he :cool: men takk likevell :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...