Rep Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Har planer om et pc kjøp om ikke så lenge, bestemt meg for å prøve Intel denne gangen (ca 2 GHz). Men en ting jeg lurer på er hvordan viften som følger med i Intel sin Boxed versjon er? Det jeg tenker mest på da er støy nivået, er det overkommelig? Må helst være under 30 dB for min del (har dårlige erfaringer med "litt billige" AMD vifter) Noe voldsom kjøling er ikke viktig for jeg kommer aldri til å holde på med noe overklokking. Noen som har prøvd disse og kan være så snille og dele sine erfaringer med meg? Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Boxed kjøleren er veldig stillegående (maks 20db) Kjøler fint en p4 [email protected] til 43 grader full load Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Den skal være meget god. I databasen til OverClockers.com ser du bl.a. at P4 2GHz/400MHz (Northwood) har blitt klokket opp til 2.8GHz med "stock intel fan" (Stock intel coller...cpu has way more left in it, needs better ram.). Nå avgir ikke Intel CPuene så mye varme, og 2GHz er kanskje grei å overklokke.. men det sier jo litt.. 800MHz + liksom. Jeg satser på en 2GHz P4 Northwood på 400 MHz buss og målet er å nå 2.66GHz (20x4x133), dvs 533 buss, med en Shuttle SS51G barebone system om ikke lenge. Lenke til kommentar
Rep Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Takker og bukker for svar. Da går jeg for å kjøpe den:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå