Gå til innhold

2x kort med 1dvi i sli = dual dvi?

DownG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg kjøper to av dette kortet:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319688&view=detailed

får jeg da dual dvi om jeg kobler de sammen i sli?

(dual dvi, tenker på to dvi porter, så jeg kan bruke flere skjermer, tenker ikke på dual link dvi...)

5896622[/snapback]

Er ikke helt sikker på hva komplett egentlig sier om det kortet med tanker på at det står.

Grensesnitt 1 x DVI-I - 29-pin kombinert DVI

1 x VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15)

1 x TV-utgang

Og

LISS 7600GT GOLDEN SAMPLE 256MB

* GPU = 575MHz+

* 256MB 1.2ns GDDR3 128bit

* Mem = 1500MHz+

* PCI-Express

* Dual-DVI-I

Så om den siste stemmer så ska det være doble dvi utganger på det kortet fra før

Endret av Loc Dogg
Lenke til kommentar
Hvis jeg kjøper to av dette kortet:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319688&view=detailed

får jeg da dual dvi om jeg kobler de sammen i sli?

(dual dvi, tenker på to dvi porter, så jeg kan bruke flere skjermer, tenker ikke på dual link dvi...)

5896622[/snapback]

Er ikke helt sikker på hva komplett egentlig sier om det kortet med tanker på at det står.

Grensesnitt 1 x DVI-I - 29-pin kombinert DVI

1 x VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15)

1 x TV-utgang

Og

LISS 7600GT GOLDEN SAMPLE 256MB

* GPU = 575MHz+

* 256MB 1.2ns GDDR3 128bit

* Mem = 1500MHz+

* PCI-Express

* Dual-DVI-I

Så om den siste stemmer så ska det være doble dvi utganger på det kortet fra før

5896657[/snapback]

Nei nei, Dual-DVI-I , dette menes med at det er mulig å kjøre høyere oppløsning på dvikabelen, men har sjekket på hjemmesidene til gainward og det er bare 1 dvi, og 1vga. (I følge bilde da :/)

Men!

How many monitors are supported with SLI in Multi-GPU mode?

When in Multi-GPU mode, SLI currently supports one monitor. When in Single-GPU mode, users have the ability to use up to 4 monitors using nView Multi-Display Technology and Windows XP Dualview.

(sakset fra slizone.com)

.. litt forvirrende, men dette betyr vel at man ikke kan kjøre sli med to skjermer :( men det er vel mulig å bruke to skjermer i dvi uten sli men med to kort?

Lenke til kommentar
Nei nei, Dual-DVI-I , dette menes med at det er mulig å kjøre høyere oppløsning på dvikabelen, men har sjekket på hjemmesidene til gainward og det er bare 1 dvi, og 1vga. (I følge bilde da :/)

Men!

How many monitors are supported with SLI in Multi-GPU mode?

When in Multi-GPU mode, SLI currently supports one monitor. When in Single-GPU mode, users have the ability to use up to 4 monitors using nView Multi-Display Technology and Windows XP Dualview.

(sakset fra slizone.com)

.. litt forvirrende, men dette betyr vel at man ikke kan kjøre sli med to skjermer :( men det er vel mulig å bruke to skjermer i dvi uten sli men med to kort?

5896670[/snapback]

Hehe, har detti litt av lasset nå i det siste.

Men det stemmer det du sier, 2 skjermkort = 4 skjermer om du ikke kjører dem i SLI

Endret av Loc Dogg
Lenke til kommentar
Hva med å se på 7900GT ?

5896728[/snapback]

Blir vel egentlig for dyrt, jeg har ikke tenkt til å kjøpe to kort nå, tenker på oppgraderinger senere. Gjorde en feil på fredag og kjøpte meg xfx 7600gt extreme 2xdvi til 1895. Fant ut i dag at gainward kortet som har bedre specs (570mhz/1450mhz vs 575mhz/1500mhz) koster 400kr billigere! Så nå funderer jeg på om jeg skal levere det tilbake, og kjøpe xfx 7600 XXX til 2199 eller kjøpe gainward kortet... Vanskelig valg, siden det ikke har 2xdvi, men jeg har ikke to skjermer heller =/. Hva ville du valgt?

Gainward BLISS 7600GT PCX TV-DVI Golden Sample = cheap, men ikke dual dvi, pris 1695@komplett.

XFX GeForce 7600GT 256MB GDDR3 XXX, PCI-Express, 2xDVI/HDTV, 590/1600Mhz = dual dvi, 590/1600Mhz, pris: 2095@netshop.

Sparer 400kr på Gainward. Dual dvi har jeg vel egentlig ikke behov for, men muligheter for oppgradering senere jatakk. Men 400kr for 590/1600Mhz og dual dvi er vel litt drøyt?

Endret av DownG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...