ErlendRU Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Når man hopper i strikk, rykker det når man når bunn og skal opp igjen da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 nei, det går som en fjær.. Selvsagt, du kjenner det mest i knærne og ryggen. Tolker jeg spørsmålet som om du har en skade, så bør du revurdere.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 ikke så mye som det ser ut som, når jeg prøvde det i Rjukan( aldri inni helv... om jeg gjør det igjen) så kjente jeg ikke mye av rykk og jeg har skade i ryggen. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Rykker? åssen da? Hoppet mye i tau da jeg var liten jente. Det letteste er hvis du bare lar tåballene touche bakken, at du liksom er "lett på tå". Det eneste jeg blir sliten av er nedre delen av armene. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Rykker? åssen da? Hoppet mye i tau da jeg var liten jente. Det letteste er hvis du bare lar tåballene touche bakken, at du liksom er "lett på tå". Det eneste jeg blir sliten av er nedre delen av armene. Det er ikke snakk om å hoppe tau her, men Bungee Jumping Lenke til kommentar
si_men Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Rykker? åssen da? Hoppet mye i tau da jeg var liten jente. Det letteste er hvis du bare lar tåballene touche bakken, at du liksom er "lett på tå". Det eneste jeg blir sliten av er nedre delen av armene. Det er ikke snakk om å hoppe tau her, men Bungee Jumping 5902753[/snapback] HAHA Den lo jeg jammen meg godt av...HAHA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå