felixfabula Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Hei. Har laget ny layout på siden, og vil gjerne ha kritikk! Ris og ros tas i mot med takk! Hilsen Line EDIT: Kanskje en ide å legge inn linken http://www.dvergpuddel.moo.no/ Endret 9. april 2006 av felixfabula Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Der kom linken ja - Fæl bakgrunn - Burde vært mouseover på menyen - Frames. Det finnes bedre løsninger. +Fine farger Endret 9. april 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Hvilken side? Link por favor. 5896355[/snapback] Nå er den på plass, og jeg banker meg selv i hodet Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Bakgrunnen er stygg/rotete. Counteren kan du flytte til et av de nederste hjørnene? (Eller fjerne den helt?) "Oppdatert" burde være like bred som "Velkommen" og heisen kan du gi en farge som matcher resten av siden. Hvorfor bruker du frames? Edit: leif Endret 9. april 2006 av CAT0 Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Bakgrunnen er stygg/rotete. Counteren kan du flytte til et av de nederste hjørnene? (Eller fjerne den helt?) "Oppdatert" burde være like bred som "Velkommen" og heisen kan du gi en farge som matcher resten av siden. Hvorfor bruker du frames? Edit: leif 5896379[/snapback] Takk for konstruktiv kritikk. Men heisen? Hvorfor jeg bruker frames..? Fordi ejg er dårlig og bruker frontpage Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 "Heisen" er den greia til høyre som du drar opp og ned for å scrolle. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Den dingsen på siden aka. scrollbar I stedet for frames kan du jo bruke php include eller en div med overflow: auto. Søk litt på forumet eller google. Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 "Heisen" er den greia til høyre som du drar opp og ned for å scrolle. 5896395[/snapback] Matcher ikke den resten av siden? I IE er den i hvertfall grønn og sort.. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 I firefox er den helt standard, men om den funker i IE så er nok de fleste fornøyd. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg vil påstå at fargene kanskje ikke er så veldig relevant til siden din kanskje? Uansett så må du ha en annen farge enten på bakgrunnen eller i "boksen" din. Å ha nesten samme farge bryter bare kontrasten. Jeg ville kanskje ikke brukt den bakgrunnen heller, prøv noe annet fleks diagonale striper eller noe slikt. Ellers bør du få til noe mouseover på lenkene dine. Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Jeg vil påstå at fargene kanskje ikke er så veldig relevant til siden din kanskje? Kanskje ikke til selve siden, men nå er det vår, og derfor fargen... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Mulig, dog jeg ikke har sett noe om våren som har den type grønnfarge. Men etter det jeg mener, bør siden være relevant til det siden handler om, og ikke været. Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Mulig, dog jeg ikke har sett noe om våren som har den type grønnfarge. Men etter det jeg mener, bør siden være relevant til det siden handler om, og ikke været. 5897409[/snapback] Så hvilken farge mener du passer? Sort blir jo en smule kjedelig..? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Nei, gå får sessongfargene du. Jeg syns det er tøft. Den blå/vinter var fin. Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Nei, gå får sessongfargene du. Jeg syns det er tøft.Den blå/vinter var fin. 5897950[/snapback] Takk takk Likte den blå godt jeg også, men jeg er leeeeei av vinter :!: Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg vet ikke hva jeg ville brukt, men hva er egentlig siden om sånn i dine tanker.. En bikkje, osv eller? Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Jeg vet ikke hva jeg ville brukt, men hva er egentlig siden om sånn i dine tanker.. En bikkje, osv eller? 5898463[/snapback] Ja, den er om en "bikkje".. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Stemmer.. hmm, nei det er egentlig litt vanskelig å velge en farge der når jeg tenker meg om, så årstid farger funker kanskje.. Men kunne kanskje også valgt farger som har noe med historien til hunden, hvor den stammer fra liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå