Erad Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Lurer på et nytt skjermkort! men hva er forskjellen på de tre kortene der? eneste forskjellen jeg ser er at minnebåndbredden blir større, og prisen! har båndbredda så utrolig mye å si? Har tenkt å kjøpe et av asus korta fra komplett.no Har dekk noen forslag og råd? Og hva er forskjellen på bulk og retail? har sett at bulk korta er billigere Meiner det har noen med at drivere ikke er inkludert men det tar jeg jo ikke så hardt når jeg allerede har detonator drivere Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Forskjellen på bulk og retail...Jeg vet ikke, men har det ikke noe med at dem bare har stappa greiene i no umerka pappeskestæsj...? Altså ikke i ordentlig eske med manual og greier... [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-09-29 03:42 ] Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 bulk produkter leveres ofte uten cd-er med drivere, uten ekstraledninger, uten skruer (hvis dette er nødvendig) osv.. Her står det litt om det og andre ting som er kjekt å vite. [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-09-29 05:18 ] Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Retail versioner av ekspansjonskort og lignende har ofte medfølgende spill og annet unyttig dritt som bare drar prisen opp. Kjøper du bulk betaler du for selve kortet og ikke noe annet. Du får med alt det nødvendige med andre ord, hvis det skal til skruer, så får du selvfølgelig med det. Men du får ingenting ekstra.... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hva med dette kortet? http://www.hardware.no/tester/skjermkort/pov_ti4200xp ... veeeldig overklokkingsvennlig. Koster vel rundt 1880,- ... 128mb ram. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Nja.. er ikke akkurat overklokking freak, men hvor får man tak i det kortet billigt da? jaja jeg veit. orker ikke å sjekke ut selv! har sjekka ut asus sidene og jeg klarer ikke å finna noen forskjell på 4200, 4400 og 4600 så da går jeg for den billigste versjonen! bulk åfkårs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå