Kosmo Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg lurte på om det var mulig å dra til andre kontinent i Oblivion, f.eks til Black Marsh, Morrowind, Hammerfell osv... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hadde vært kult med en slik mod. Så hadde det vært et flertall av raser som stammer fra f. eks. Morrowind, hvor jeg forresten aldri har vært. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Er nok ikke mulig. Hadde vert utrolig kult, da! Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Leste for noen dager siden at man kan skru av borders i INI filen. Sett "bBorderRegionsEnabled" og "bEnableBorderRegion" til "0", så skal man kunne løpe over grensen. Har ikke testa selv, men folk sier at det bare er masse gress og trær. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Leste for noen dager siden at man kan skru av borders i INI filen. Sett "bBorderRegionsEnabled" og "bEnableBorderRegion" til "0", så skal man kunne løpe over grensen. Har ikke testa selv, men folk sier at det bare er masse gress og trær. 5897710[/snapback] Kan tenke meg at bare er masse speed tree som blir generert. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Kan tenke meg at de kunne lage spillområde av en annen region, eventuelt deler av den, i en tilleggspakke. I Morrowind kom det jo to tilleggspakker, èn på ei øy og èn i en by på fastlandet. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Et gigantisk område(kanskje dobbelt så stort) ligger utenfor grensene. Det er ikke noen ting der, utenom trær, trær, trær og havet. Utviklerene måtte generere terrenget fordi selv om man ikke kan gå dit så kan man stå på et fjell og se utover f.eks. hammerfell. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg mener at Summerset Isle hadde vært akkurat passelig for en utvidelsespakke. ^^ Kanskje litt optimistisk, men dog. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg mener at Summerset Isle hadde vært akkurat passelig for en utvidelsespakke. ^^ Kanskje litt optimistisk, men dog. 5897841[/snapback] Er enig i at et nytt 'land'/kontinent hadde passet seg, men av alle mulige, ikke Summerset Isle! Jeg hater High Elves, tror de er tøffest i verden helt til jeg drar fram øksa mi ja. Lenke til kommentar
Deathstalker Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg mener at Summerset Isle hadde vært akkurat passelig for en utvidelsespakke. ^^ Kanskje litt optimistisk, men dog. 5897841[/snapback] Er enig i at et nytt 'land'/kontinent hadde passet seg, men av alle mulige, ikke Summerset Isle! Jeg hater High Elves, tror de er tøffest i verden helt til jeg drar fram øksa mi ja. 5897959[/snapback] Ja... Tenk deg at da kan du kunse roten for hele sivilisasjonen til High Elfs Men det hadde vært tøffere med en Morrowind remake. Med HELE Morrowind, ikke bare Vvardenfell. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det er et team som driver å lager hele Tamriel, de bruker morrowind grafikk motoren, men tror de skal over til Oblivion. Link Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hadde vøært artig det med andre øyer som man kunne gå til. Men jeg skal ikke sette forventingene altfor høyt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå