Registrert Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Ja jeg lurer på om hvor jeg kan lære litt kule kort triks og forskjellige måter å stokke til deg de kortene du vil ha? Så netopp Siste spill med Matt Daemon Endret 9. april 2006 av Registrert Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) mange av de skikkelige korttriksene blir nok aldri lært bort.. en ekte tryllekunstner lærer ikke bort.. kunne selv et par for en stund siden.. men om personen som så på var glup skjønnte han nok det... så var nok ikke så bra Endret 9. april 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg kan jo gi bort et triks. du trenger: 1 medspiller å overaske 21 kort Fremgangsmåten: Legg kortene slik 111 222 333 444 555 666 777 Få en annen person til å tenke på ett av kortene. i dette tilfellet er kortet plassert som nummer to helt til høyre (rød). Du ber personen om å fortelle hvilken rekke kortet er på (venstre midten høyre). siden kortet er på høyre side så tar du en av de andre rekkene først (rekke 1 eller 2) siden den rekken med 2 skal ligge midt i bunken. du skal dra kortene nedover så de samler seg automatisk og snu det hele bunken vannrett. gjenta dette 2 ganger til. etterpå så teller du deg frem til kort nummer 11. Der er kortet som ble tenkt på. Det ble dårlig skrevet men håper du forstod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå