Nervevrak Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Her om dagen fikk jeg høre at Logitech MOMO Racing Force er et nyere ratt en Momo force. Dette rattet kan jeg ikke en gang finne på Logitech sin nettside. Er det noen her som vet noe om det? Er det feks. spider gear stick? Eller vanlig "steptronic"? Og er det clutch også på pedalsettet? (Hvis det er pedaler da...Jeg ser ikke noen på bildet hos komplett) Det er riktig nok et billigere ratt en MOMO Force. Men det bør vel være noe spesielt med det. Hvis ikke føyer det seg jo bare inn blandt alle de andre rattene en får kjøpt. Jeg har bestilt Logitech MOMO Force + noe annet, men det har ikke blitt pakket og sendt enda. Nå er jeg litt i tvil om jeg skal forandre bestillingen til et MOMO racing force. Ref: Logitech MOMO Force Logitech MOMO racing force Logitech sin side Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 WOW det var rått ratt trur jeg skal kjøpe et selv :smile: Sjekk denne url.Det ser jo sjefs bra ut http://www.gamers.com/news/1243910/ Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Det var da søren ikke rått... Styggeste rattet i gata! Men girspak liker vi... " Logitech's MOMO Racing Force Feedback Wheel is the "low-end" version of last year's $200 Logitech MOMO Force Wheel. " "The gas and break pedals are attached to a solid base that has what Logitech calls, "a unique carpet grip system" which is in essence a little foot that's studded with spikes that comes down and prevents the base from slipping on carpets." Står ikke noe om noe clutch [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-09-29 03:36 ] Lenke til kommentar
Danny Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 det var ikke så ratt og det orginale momo force er råere og bedre. og han i testen sier at det vil koste rundt hundre dollar,sjekk her da: http://komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&CatID=26&GrpID=3&t=335&l=2 kun 300 spenn billigere en momo force da hadde jeg heller tatt momo force.Ser kulere ut. Men det kuleste rattet jeg har sett ble posta her for noen uker siden med girspak og hele pakk men den selges ikke i norge. [ Denne Melding var redigert av: Danny på 2002-09-29 11:57 ] Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Siden det er sequential gear spak så er det helt sikkert ikke clutch :sad: Er det noen som vet om noe force feedback ratt som har clutch, og spider shift? Live for speed skal vel støtte bruk av clutch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå