Mattlakk Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei, jeg spiller i et Band, og vi kaller oss for Gary hoo Vi spiller rock, og er godt i gang med et par sanger, Det vi mangler nå er en Hjemmeside, ingen av oss er spesielt flinke på Webdesign så jeg håper noen her Som ikke har så mye å gjøre kan hjelpe oss litt ut her Hva som skal stå på siden, og bilder og lignende klarer jeg og ordne selv Kan Litt dreamweaver og lignende:) Hadde vært kjempe kult om noen her kunne gjort dette gratis på forhånd takk, og god påske Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Hei, jeg spiller i et Band, og vi kaller oss for Gary hoo Vi spiller rock, og er godt i gang med et par sanger, Det vi mangler nå er en Hjemmeside, ingen av oss er spesielt flinke på Webdesign så jeg håper noen her Som ikke har så mye å gjøre kan hjelpe oss litt ut her Hva som skal stå på siden, og bilder og lignende klarer jeg og ordne selv Kan Litt dreamweaver og lignende:) Hadde vært kjempe kult om noen her kunne gjort dette gratis på forhånd takk, og god påske 5895821[/snapback] Edit: Tok feil av post og pm knappen Endret 9. april 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Mørke farger helst gjerne litt rødt også! Endret 9. april 2006 av crawford Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 hvis dere vil vise frem noe musikk blir folk nok litt mer, uhm... påvirket/motivert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå