aale Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei ! Jeg skal kjøpe mitt første videokamera og har funnet to frem til som kan være aktuelle. Hvilket kamera av panasonic gs21 eller gs180 anbefaler dere der ute ? Er det andre kameraer i samme prisklasse som er bedre ? Hva er største svakheten ved panasonic sine kamera. Har hørt snakk om at de er dårlig på filming i svakt lys (i hjemmet.....) Fint om jeg kan få en kjapp tilbakemelding, da vi må bestille kamera for å filme en nært forestående fødsel.... Vil benytte anledningen til å ønske dere alle en God Påske ! Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Har selv nettopp fått meg GS180 selv, og er storfornøyd 3CCD til under 5000 kroner er veldig billig. Har ingenting negativt å si bortsett fra at det ikke er DV-inn på det. Dermed får du ikke overført den ferdige filmen tilbake til DV-kassetten. Jeg vil anbefale deg dette på det sterkeste, men jeg kan dessverre ikke si hvordan det er under lengre brukstid. Lykke til med kjøpet, og ha en god påske EDIT: Sørg for å kjøp med en FireWire kabel og none DV-kassetter med en gang du kjøper det. Evnt. også en veske. Endret 10. april 2006 av Trussl Lenke til kommentar
aale Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Takk for tilbakemelding ! Har bestillt GS 180 og venter spent på postmannen.... God Påske ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå