christian232 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei! Jeg lurte litt på om istid 2 har undertekst på sin norske kinoutgave? Noen som har sett den norske og vet? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) ta en telefon til din lokale kino, evt. send mail. Endret 9. april 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Istid 2 er vel en barnefilm, så er ganske sikker på at den er på norsk overalt i Norge, det var den i alle fall her. De norske stemmene er jo geniale da, kan ikke klage på de. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Istid 2 er vel en barnefilm, så er ganske sikker på at den er på norsk overalt i Norge, det var den i alle fall her. De norske stemmene er jo geniale da, kan ikke klage på de. 5895784[/snapback] Han mener undertekst. Jeg har sett den norsktalende versjonen og den hadde ikke undertekster. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Når jeg ser den på DVD ser jeg den to ganger, med engelsk og norsk tale. Med tøffe stemmer i begge versjonene er det som å se to forskjellige filmer. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Nei, den engelske versjonen er nok ikke tekstet Så den i dag, og det er vel den beste animerte filmen jeg har sett til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå