Gå til innhold

Mørk skjerm på fujitsu siemsn A1645g

jhg

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært borti dette problemet. Skjermen blaffer med det samme en starter pc'en, så blir den mørk mens en ser oppstart av bios. En ser hva som er på skjermen hvis en lyser inn med en lykt.

Har prøvd med en ekstern skjerm med samme resultat, kommer opp under oppstart så blir skjermen svart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har vært borti dette problemet. Skjermen blaffer med det samme en starter pc'en, så blir den mørk mens en ser oppstart av bios. En ser hva som er på skjermen hvis en lyser inn med en lykt.

Har prøvd med en ekstern skjerm med samme resultat, kommer opp under oppstart så blir skjermen svart.

5895637[/snapback]

Jeg har det samme problemet med mitt 1557 GLS fra netshop.

Jeg og et par andre driver å diskutere dette problemet i denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=442720&st=1000

Les de ti siste postene i selve tråden...

Hvis du finner en løsning på dette problemet med svart skjerm, vær vennlig å del det med oss andre på forumet. :thumbup:

Endret av AMDXP
Lenke til kommentar

5895637[/snapback]

Jeg har det samme problemet med mitt 1557 GLS fra netshop.

Jeg og et par andre driver å diskutere dette problemet i denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=442720&st=1000

Les de ti siste postene i selve tråden...

Hvis du finner en løsning på dette problemet med svart skjerm, vær vennlig å del det med oss andre på forumet. :thumbup:

5895851[/snapback]

Jeg går ut fra at skjermkortet røket, siden den eksterne skjermen er likeledes. Skjermen er mørk allerede ved oppstart (når den ramser opp alt som er koblet til. hd,dvd.osv)

Lenke til kommentar
Jeg går ut fra at skjermkortet røket, siden den eksterne skjermen er likeledes. Skjermen er mørk allerede ved oppstart (når den ramser opp alt som er koblet til. hd,dvd.osv)

5895953[/snapback]

Skjermkortet er neppe ødelagt. Jeg måtte restarte et par ganger for at skjermen skulle fungere igjen. Se om det funker!

Men til ny og ne så får jeg den samme svarteskjermen på nytt...

Noen som har funnet løsningen til problemet? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet+9871234

Jeg og en kamerat kjøpte denne modellen, og han fikk samme problem. Det er baklyset på LCD skjermen som er ødelagt, dvs skjermen viser alt men du ser det nesten ikke pga at skjermen ikke er lyst opp. Den må sendes til reparasjon hvor det byttes noen komponenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...