Gå til innhold

TES: Våre hester i rustning (obs: bilder)

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt rustning til min svarte Cheydinhal skjønnhet, og tenkte at vi kunne poste litt bilder av hester i rustning.

Og nei, denne tråden er ikke for å diskutere om det er verd pengene eller om Bethesda burde ta betalt for dem, det finnes det andre tråder for.

Men først litt om gremgangsmåten: Horse armor kan du kjøpe for $1.99 (gå til Elderscrolls.com og følg linken til "official Oblivion plug-ins for PC"). Du må betale med kredittkort. Det er litt styr, skulle ønske de aksepterte PayPal, så man slapp å fylle i så mye informasjon. Du får en aktiveringskode når du kjøper, men må også være tilkoblet internett når du installerer. Plug-in'en kommer som et vanlig installasjonsprogram.

Når du så starter Oblivion neste gang kommer det opp en melding om at du har en lapp fra stallen utenfor Imperial City, og at det ligger en Horse Armor der og venter på deg. (Den første får du gratis i spillet. Du kan kjøpe til flere hester senere i spillet for 500 gull.) Når du kommer dit og spør etter den får du valget mellom to stykker. En stål-armor og en alve-armor i gull.

Nok om det, jeg valgte gull-armor, og her er noen bilder. (Utsnitt av skjermbilde i 1024x768, og på middels instillinger ellers, så det er ikke full kvalitet.)

Geir :)

post-52698-1144614267_thumb.jpg

post-52698-1144614277_thumb.jpg

post-52698-1144614287_thumb.jpg

post-52698-1144614299_thumb.jpg

Edit: Ueland har fikset billedvisningen, så nå skal det fungere å klikke på bildene igjen! :thumbup:

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hesten skal tåle mer. En Timber Wolf gikk løs på min utenfor bymurene, og jeg så litt på for å se om den tok noe skade. Kunne ikke se på healthbaren at den gjorde det, og den sparket ihjel ulven uansett..

(ulven gikk på meg akkurat i det jeg tok bildet, er derfor det er "oppskaket" da jeg ble truffet akkurat da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...