Gå til innhold

Wesellcd.no og elendig responstider...

Anbefalte innlegg

Hei.

Måtte teste denne bedriften som reklamerer så stort på hardware.no og rundt og mange andre steder for tiden..

så sjekket ut webshoppen da .. og fant en del HP dvd-r plater og slikt som var veldig billig, så tenkte teste de ut da.

men da jeg fikk de, fant jeg fort ut at hele hurven var produsert av CMC ,

så det var jeg ikke interesert i å bruke. De som er litt kjent med dette vet jo

at platene er ikke akkurat så veldig holdbare..

Anyway.. så fremt var alt greit.. så kontakter jeg de .. men så begynner det skuffende. de bruker først 3-4 dager på å svare på en enkelt mail .. og de vil

først ikke ha noe av retur . Men da jeg sier at jeg vil benytte meg av angrefristen uansett om platene feiler eller ikke, så får jeg gjennom det da.

sender inn pakken til de, tydelig merket med retur nummer.

Og nå over to uker senere og sendt 3 mail uten svar, har jeg enda ikke sett

noe tegn til penger eller noenting. Så vil anbefale å være litt varsomme dersom

du ikke er 100% sikker på hva du handler.

De har stort sett bare "billigplater" , og de to merkene som er litt gode, Verbatim og Ritek , får en like billig/billigere andre steder, som f.eks brenner.no , hvor jeg altid handler ellers.

Jeg liker heller ikke webshopper som ikke har en "konto" side, der du kan lagre

instillinger, og logge inn og sjekke tiligere ordre osv. Det føles med ett mye mindre seriøst.. når alt bare er forms som sendes via email sikkert.

Noen andre som har lignende erfaringer ? eller noe annet å tilføye med retur

hos de ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Synes alle disse sidene virker useriøse.

Prisene er vel ikke så annerledes fra Komplett eller de andre store kjedene?

Jeg prøvde å sjekke ståa hos Datakjeden og Digital Impuls i Oslo, INGEN av de ansatte skjønte forskjell på CMC og Ritek og de ulike produsentene av cd/dvd.

Kjører Verbatim uansett, og betaler vel 2-3 kr per plate ved store ordre.

Som privatperson tror jeg de ligger på 3-5 kr, og det er heller ikke dårlig.

Lenke til kommentar
De har stort sett bare "billigplater" , og de to merkene som er litt gode, Verbatim og Ritek , får en like billig/billigere andre steder, som f.eks brenner.no , hvor jeg altid handler ellers.

5895197[/snapback]

Nå er vel strengt tatt ikke Ritek bra plater...

Sendte de en mail for litt siden å spurte om mediakoden på de HP platene, fikk til svar : Det kan vi ikke fortelle deg!

Styr unna denne butikken sier nå jeg.

Lenke til kommentar

De har som nevnt veldig mye dårlig media, men også et par gullkorn om man vet hva man ser etter. For den vanlige bruker er nok ikke dette beste valget av butikk.

Har sendt dem noen mail angående diverse spærsmål som media code etc, og svarene jeg har fått får dem til å fremtå som uvitende og lite seriøse.

Verbatim (dvd+r 16x) får man faktisk billigere hos psdata på 100spindel.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå har jeg sendt 7 mailer til denne møkkasjappa .. de bare blankt gir F.. i å svare!

Null respons, har prøvd fra 3 forskjellige epost kontoer for å verifisere at ikke var no feil der. Har og fått og sendt haugevis av mail til folk via hw.no bruktmarkedet etc ingen problem.

Makan til useriøs greie!

Ser dem stygge reklamene dems trykt ut overalt , tilogmed på hardware.no her var de jo i massevis .. er som de sier i webshop erfaringer.

Alt er gull og grønne skoger når en skal bestille.. er når noe går galt

webshopper viser sitt sanne jeg.

Disse svarer først frekt om du prøver returnere på ANGREFRIST som er en norsk kjøpslov, de krevde at jeg skulle sende inn errorlogg og begrunne, mens jeg

sa bare jeg ønsket å heve pga dette er en dårlig vare.

Så nå ser en jo tydeligvis åssen de behandler dette...

STYR UNNA!

Btw... Ritek plater er igrunn gode plater.. lav feilrate og holder seg over tid. mye bedre en CMC og Optodisc og Princo og slikt møl..

Lenke til kommentar

5895197[/snapback]

Nå er vel strengt tatt ikke Ritek bra plater...

Sendte de en mail for litt siden å spurte om mediakoden på de HP platene, fikk til svar : Det kan vi ikke fortelle deg!

Styr unna denne butikken sier nå jeg.

5896450[/snapback]

http://home.no.net/kaffebob/ritek/ritek_8x_dvdr.png

her er en error graf jeg tok av de That's Write 8x til 99,- komplett.no selger nå.

syns det er veldig bra jeg.

og så 198 for 100 plater. så bestiller 500 plater derifra. Komplett vet du iaffal

svarer på mailene dine :)

+ de er greie på retur, og kjappe til å sende osv. har igrunn bare greie ting

å si om de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...