Gå til innhold

Sinnsyke drops gjennom tidene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det Jamie Pierre gjør er heller dumt enn skills, alle kan jo forsåvidt gjøre det samme med samme resultat, men Seth morrison derimot tok jo backflip fra 52 meter, landa på beina å kjørte videre. Det er det jeg kaller skikjøring. Ikke hoppe 82 meter å lande på hode. Var en som mente han skulle slå jamie pierre sin rekord, men bomma på linja og landa lenger opp en planlagt. Står også om det en plass i friflyt.

Endret av Bushnell
Lenke til kommentar
Det Jamie Pierre gjør er heller dumt enn skills, alle kan jo forsåvidt gjøre det samme med samme resultat, men Seth morrison derimot tok jo backflip fra 52 meter, landa på beina å kjørte videre. Det er det jeg kaller skikjøring. Ikke hoppe 82 meter å lande på hode. Var en som mente han skulle slå jamie pierre sin rekord, men bomma på linja og landa lenger opp en planlagt. Står også om det en plass i friflyt.

5901056[/snapback]

 

Seth Morrison har ikke droppet fra så høyt som 52 meter. Han har riktig nok landet en backflip fra høye dropp men han har ikke kjørt direkte videre, uten opphold.

Når man hopper fra høye nok høyder vil man etterhvert bare fall og ikke ha noe fart i rettningsvei, og da lander han ikke så mye bedre enn de som dropper insane høyder.

Lenke til kommentar

Einig i at Jamie Pierre er meir stuntman enn skikøyrar, og at Seth representerer sporten betre, men den klippa i Lyngsalpane er ganske langt frå 52m, nærare 52 fot... Veit ikkje akkurat kor høg den er, men med tanke på at det var mindre enn 30cm med laussnø, er det utruleg imponerande. Den eine han tryna skikkeleg på var ein god del høgare, rundt 30m trur eg (stod noko slikt i Fri Flyt #24).

 

Anna relevant lesing:

Han som bomma på linja - skulle vore ca. 90m, vart ca. 70m.

 

Om rekordforsøket nemnt over.

 

Julian Carr - frontflip ned 64m høg klippe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...