Ni kon Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Etter at jeg droppa selv 12 meter var jeg rimelig tøff i trynet på afterskien i Hemsedal. Men det er jo ingen ting til hva andre gjør: Jamie Pierre dropper en 55 meters klippe Har hørt han tok en 83 meters drop nå i år. Noen som har noen opplysninger? Noen som har andre syke drops? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Her er det syke droppet å 82 meter: http://www.friflyt.no/index.php?pagenr=12&articlenr=51549 Noen som har filmsnutt? Det er så sykt at det er uvirkelig Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 aNgående den 55-meters droppen. Ikke nok med at han droppa 55 meter, han landa også på en stein og reiv opp jakka si. Gal mann... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hvor sjuk går det ann å bli da? =/ Vet ikke helt om jeg hadde hatt helt godt av en sånn svevetur altså.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Satan mann. Ser jo faktisk helt uvirkelig ut! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Psycho type! Ikke rart han har verdensrekorden, ikke mange som er så syke Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Det Jamie Pierre gjør er heller dumt enn skills, alle kan jo forsåvidt gjøre det samme med samme resultat, men Seth morrison derimot tok jo backflip fra 52 meter, landa på beina å kjørte videre. Det er det jeg kaller skikjøring. Ikke hoppe 82 meter å lande på hode. Var en som mente han skulle slå jamie pierre sin rekord, men bomma på linja og landa lenger opp en planlagt. Står også om det en plass i friflyt. Endret 10. april 2006 av Bushnell Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Eg las i Magasinet for ikkje lenge sidan om ein nordmann som droppa ganske langt, men problemet var at det nesten ikkje var snø å lande på, så han brakk litt av kvart, kor høgt var det? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Eg las i Magasinet for ikkje lenge sidan om ein nordmann som droppa ganske langt, men problemet var at det nesten ikkje var snø å lande på, så han brakk litt av kvart, kor høgt var det? 5901072[/snapback] hvis jeg ikke husker helt feil, så stod det 25 meter i vg.no Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Sier som et par andre hadde gjort i den linken, er jo bare verdensrekord i tryn hvis han ikke klarer å lande.. Ikke at jeg mener det var mindre vågalt gjort Jeg hadde ikke gjort det Endret 10. april 2006 av b0berg Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det Jamie Pierre gjør er heller dumt enn skills, alle kan jo forsåvidt gjøre det samme med samme resultat, men Seth morrison derimot tok jo backflip fra 52 meter, landa på beina å kjørte videre. Det er det jeg kaller skikjøring. Ikke hoppe 82 meter å lande på hode. Var en som mente han skulle slå jamie pierre sin rekord, men bomma på linja og landa lenger opp en planlagt. Står også om det en plass i friflyt. 5901056[/snapback] Seth Morrison har ikke droppet fra så høyt som 52 meter. Han har riktig nok landet en backflip fra høye dropp men han har ikke kjørt direkte videre, uten opphold. Når man hopper fra høye nok høyder vil man etterhvert bare fall og ikke ha noe fart i rettningsvei, og da lander han ikke så mye bedre enn de som dropper insane høyder. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 mulig 52 var litt høyt, men han står hvertfall på en backflip i lyngsalpene som er ganske brukbar.. Men uansett, det er mer skikjøring enn hva de andre driver med. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Einig i at Jamie Pierre er meir stuntman enn skikøyrar, og at Seth representerer sporten betre, men den klippa i Lyngsalpane er ganske langt frå 52m, nærare 52 fot... Veit ikkje akkurat kor høg den er, men med tanke på at det var mindre enn 30cm med laussnø, er det utruleg imponerande. Den eine han tryna skikkeleg på var ein god del høgare, rundt 30m trur eg (stod noko slikt i Fri Flyt #24). Anna relevant lesing: Han som bomma på linja - skulle vore ca. 90m, vart ca. 70m. Om rekordforsøket nemnt over. Julian Carr - frontflip ned 64m høg klippe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå