Gumpen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Er tamriel hele værdenen eller er det bare et kontinent? det har jeg altid lurt på og er blackwood en guild man kan joine? Lenke til kommentar
Deathstalker Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Er tamriel hele værdenen eller er det bare et kontinent? det har jeg altid lurt på og er blackwood en guild man kan joine? 5895116[/snapback] Tamriel er bare et kontinent. Hele verdenen heter Nirn. Det er en god del andre kontinent der også. Men de vet ikke innbyggerene på Tamriel mye om. Jeg tror ikke man kan joine the Blackwood Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Er tamriel hele værdenen eller er det bare et kontinent? det har jeg altid lurt på og er blackwood en guild man kan joine? 5895116[/snapback] Tamriel er bare et kontinent. Hele verdenen heter Nirn. Det er en god del andre kontinent der også. Men de vet ikke innbyggerene på Tamriel mye om. Jeg tror ikke man kan joine the Blackwood 5895133[/snapback] takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå