Sammy1 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Har fått en trojan-jævel på pc'en. Overstyrer IE, eneste såvidt jeg har merket. Har prøvd ad-ware, windows defender og nå til slutt Spyware-fighter. Siste hjalp og den var vekke etter en ny system-scan. Har Norton liggende inne, men den stoppet ikke dette viruset. Nå, etter 10min på nettet var samme viruset der igjen. Kan ip'en min ha blitt logget?? Tips til anti-virusprogram ønskes Enn sålenge bruker jeg Firefox... Men liker IE bedre. Endret 10. april 2006 av Sammy1 Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 AVG antivirus. Gratis og bra. Veit du kva trojan det er? Altso kva den heiter. Liker IE beidre? Last ned og prøv Opera då. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Du kan ta en online scan av systemet ditt her til å begynne med. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 I tillegg til AVG kan du jo prøve hitman pro! Den gjør en kjempejobb på pcen. http://hitmanpro.nl/ Lenke til kommentar
Sammy1 Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Skal se nærmere på AVG og hitman pro. Har Opera fra før, men liker IE bedre i bruk. Hvis du ser vekk fra slikt som dette. Endret 9. april 2006 av Sammy1 Lenke til kommentar
BMP Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg bruker Opera og synes IE eller Firefox ikke kan måle seg med O! Men jeg kan jo ikke laste ned oppdateringer til XP med bruk av Opera? Lenke til kommentar
Sammy1 Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Siste jeg gjorde i går kveld var sjekke at systemet mitt var rent, og det var det. I dag klarer jeg F.. ikke å åpne vg.no (startsiden min). Jeg går direkte til http://www.bestsecurityguide.com/ uansett om jeg googler eller tar direktevalg. Ny systemsjekk i dag tidlig, rent.. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Du får nesten ta en runde med HijackThis og legge ut loggen. Bernt K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå