Gå til innhold

Problemer med GeForce 4 og Direct X 8

Zolrath

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig et par spørsmål som jeg lurer på...legger begge inn her, selv om kanskje det ene burde vært i en annen kategori. Jeg kjøpte Abit BD7II Raid kortet fra Komplett for noen uker siden, og da viste det seg at chipsettet ble altfor varmt (oppi 75 grader). Klagde, og fikk returnummer. Imens har jeg brukt min gamle Athlon 900, men likevel brukt mitt nye GeForce 2 4200 kort. Og der fungerte DirectX 8 utmerket. Nå har jeg derimot fått det nye hovedkortet tilbake (riktignok med samme høye chipsett temperetur :/ ), men nå funker heller ikke DX8! Prøvde å spille UT2003, men fikk bare feilmelding om at 3D akselerasjon ikke var tilgjengelig. Og DX Dialog klarer kun å kjøre DX 7 3d testen (boksen med DX logo), ikke den som er DX 8 basert. Hjelp! Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

75 grader på chipsettet, prøver du å smelte maskinen. Kontakt Komplett, dette er en helt totalt uakseptabel temperatur. Er dette normal temperatur på dette chipsettet, ville jeg aldri satt det i min maskin. kan jo begynne å brenne hvilken dag som helst. IKKE godta under noen omstendigheter forklaringer på at denne temperaturen er fin. Har de sendt deg samme chipsettet i retur når du klaget eller ??????

Bli forbannet, og fortell Komplett "hvor skapet skal stå".

Ellers, lykke til med din nye maskin :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...