Ivers_84 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Heysann! Fadern har kjøpt ei ny bærbar PC med Windows Home Edition v.2002 SP 2 jeg har litt problemmer med å skifte fra Dansk til Norsk språk. Altså menuer og meldinger står på dansk. Jeg har gått under internasjonale, regioner og språk, og alt er satt på Norsk (bokmål) med windows er forsatt i dansk! Testa tastaturet og det virker fint å skrive æ,ø og å Noen som har noen tips? jeg har ei windows XP home cd Lenke til kommentar
Gonzo2 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Det går nok ikke å skifte språk på windows annet en tastatur. om du vil ha norsk må du nok få tak i en norsk windows Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det går nok ikke å skifte språk på windows annet en tastatur. om du vil ha norsk må du nok få tak i en norsk windows 5894877[/snapback] Dette stemmer nok, desverre... Vil du ha norsk Windows, må du installere med en norsk versjon. Det hjelper ikke å stille inn norsk språk i Regionale Innstillinger, da dette kun styrer valuta, 24-timers klokke, etc. Nyere versjoner av Windows vil ha mulighet for å endre språket, da språkfilene ikke blir så dypt integrert med OS'et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå