Fylliksen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 jeg har har tenkt å kjøpe en bærbar pc. jeg kommer til å bruke den til surfing på nettet, msn, skrive i word, og evt se på film med. jeg kommer ikke til å spille med den. jeg har sett på whitebox.no, og syns det virker som de har endel bra alternativer. de kravene jeg stiller til pcen er: innebygd trådløst nettverk (hva er forskjellen på a,b og g?) stillegående god batterikapasitet lett innebygd kamera (et pluss om den også har bt og/eller ir sender, samt dvi-ut) om dataen blir mye dyrere hvis jeg skal kunne se på filmer med den er ikke det så viktig. regner med å bruke max 10-12 000. noen her som kan fortelle meg hvilken av modellene jeg burde velge? er det noen andre butikker som har bedre/billigere alternativer? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 hvis film, widescreen. evt. glass plate de fleste har innebygget camera, en betaler en del for skjermkortet som ligger i bærbare. så hvis du ikke skal spille så kan du spare ganske mye. www.hw.no prisguide bærbare, se litt rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå