Schnickaschnicka Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hei. Har kjøpt et 7800gt kort til å ha i SLI. Får da 2 x 7800gt Har asus a8n sli deluxe Hvordan gjør jeg alt for å til å funke. Må jeg endre på kortet på selve hk, og koble til bro mellom skjermkortene, og må jeg koble til ekstra strøm eller? Kan noen forklare litt grundig hva som må¨gjøres? Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 du må snu den "chippen" som er på mobo åsså bør du koble strøm på dem molex hunnen over øverste kortet.. bro trenger du ikke men gir litt ytelses forskjell Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Har akkurat samme hovedkortet, og med det følger det med en flott manual som har dedikert et eget kapittel med masse bilder på hvordan dette gjøres... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Min erfaring er at SLI bridge gir ca 50% bedre ytelse enn uten. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Min erfaring er at SLI bridge gir ca 50% bedre ytelse enn uten. 5894833[/snapback] Er vel dette som er SLI? Er det ikke? Man får iallefall ikke 100% ytelsesøkning. Har jo og mye med CPU og Minne og gjøre og. Burde ha litt vass CPU og Minne med stramme timings for å få en betraktelig ytelsesøkning. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 (endret) har 3700+ og 2 gb patriot. den broa har jeg. men jeg må snu kortet på hovedkortet og koble til bro og strøm til begge gpu'ene. Men er det en til kontakt jeg må koble til? ser det er en 4 pins kontakt over den ene pci-e plassen når jeg har koblet til alt, må jeg ikke installere noe? funker alt da? Endret 9. april 2006 av mbarone Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 har 3700+ og 2 gb patriot. den broa har jeg. men jeg må snu kortet på hovedkortet og koble til bro og strøm til begge gpu'ene. Men er det en til kontakt jeg må koble til? ser det er en 4 pins kontakt over den ene pci-e plassen når jeg har koblet til alt, må jeg ikke installere noe? funker alt da? 5895448[/snapback] Du bør koble til 4-pins saken på hovedkortet (EZ-plug). Når alt er i orden er det bare å starte opp og aktivere SLI i drivere. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Min erfaring er at SLI bridge gir ca 50% bedre ytelse enn uten. 5894833[/snapback] Er vel dette som er SLI? Er det ikke? Man får iallefall ikke 100% ytelsesøkning. Har jo og mye med CPU og Minne og gjøre og. Burde ha litt vass CPU og Minne med stramme timings for å få en betraktelig ytelsesøkning. 5894959[/snapback] Les hva jeg skrev en gang til. Sli uten "sli bridge" gav i mitt tilfelle omtrent 50% dårligere ytelse enn med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå