FreeGain Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg bare lurer på om noen andre vet hvor jeg kan finne ett greit og billig vannkjølingsystem.? Har lett en stund nå og kan ikke finne noen på mindre enn ca 1000 kr, da dette er litt dyrt for meg Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Kan jo alltids bestille noe fra ThermalTake men vil absolut anbefale deg å kjøpe noe til over tusenlappen vis du først skal kjøpe. Har jo disse economy settene til 999,- da de er ganske ok. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...C04&mcat=14s384 ellers så får du se på thermaltake sine men det vil jeg absolut fraråde deg hadde selv bigwater uten noen lekasjer og jeg anser meg selv som heldig Lenke til kommentar
FreeGain Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Kan jo alltids bestille noe fra ThermalTake men vil absolut anbefale deg å kjøpe noe til over tusenlappen vis du først skal kjøpe. Har jo disse economy settene til 999,- da de er ganske ok. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...C04&mcat=14s384 ellers så får du se på thermaltake sine men det vil jeg absolut fraråde deg hadde selv bigwater uten noen lekasjer og jeg anser meg selv som heldig 5894576[/snapback] Takk for tipset:) Lenke til kommentar
KjellElvis Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Er på mitt andre TT Bigwatersett nå, gamletypen ble akkurat i minste laget for prescott-ovnen min. BigWater 735 er helt topp i forhold. Sinnsykt stive slanger da Ligger på konstant temp uansett load eller idle, den gamle kunne variere fra 43-62(!) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Konstant temp, uansett load / idle? Beklager. Den blokka som kan klare det, finnes rett og slett ikke. Da er det nok heller avlesningene / måleren som ikke stemmer helt. Lenke til kommentar
FreeGain Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Men går det ann å få tak i vann med farge? som lyser? vært litt stilig å ha inn i pc`n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Men går det ann å få tak i vann med farge? som lyser? vært litt stilig å ha inn i pc`n 5902005[/snapback] versågod http://www.microplex.no/category.aspx?cat=271&mcat=14s271 AC UV-tilsetning, "GlowMotion" Endret 11. april 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
FreeGain Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Men går det ann å få tak i vann med farge? som lyser? vært litt stilig å ha inn i pc`n 5902005[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Husk UV-katoder om du vil ha no effekt av fargen da.. Vet om en delsom har glemt det faktisk! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Konstant temp, uansett load / idle?Beklager. Den blokka som kan klare det, finnes rett og slett ikke. Da er det nok heller avlesningene / måleren som ikke stemmer helt. 5900849[/snapback] Men har det seg ikke slik at vanntemperaturen ikke kan bli lavere enn romtemperaturen? I så fall ville det vært mulig. For sett det hadde vært et utall radiatorer, som holdt vannet på romtemp (f.eks. 22C), og bare ventet på å presse ned vanntemp, men blir hindret av romtemp. Da ville jo ikke CPU-load utgjøre noen forskjell, da vannet konstant ville holde samme temp. Bare en teori. Endret 15. april 2006 av Big SturL Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det hjelper ikke om vannet holder samme temp konstant, det er til nå ikke lagd en vannblokk som klarer å overføre varmen effektivt nok! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Når varmeutviklingen øker, så øker temperaturen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå