FreeGain Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Jeg har et problem med min litt gamle data, Hver gang jeg slår ned ett Internett "Vindu" Kommer det opp en feilmelding og når jeg trykker "Ikke Send", Går alle vinduene ned, er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hva problemet er og deretter hjelpe og få dette vekk..? Feilmelding.bmpHer er feilmeldingen... Jeg har også prøvd å sende denne til microsoft, uten noen tilbakemelding... Endret 9. april 2006 av FreeGain Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Hva med å bruke en annen nettleser som f.eks. Opera eller firefox? Edit: Inlegg nr. 100 Endret 9. april 2006 av premium Lenke til kommentar
Gonzo2 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Er ingen vits i å bruke ie, bytt leser og slipp poppups og mye annet drit Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Har du installert noe av programvare/plugins osv på maskinen før problemet kom? Hvilken version av xp er det (oppdateringer, service pakker osv)? Endret 9. april 2006 av Apocalypse Lenke til kommentar
Gonzo2 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Sjekk for spyware og sånt med ad-aware og search and destroy. ta en virus sjekk og Lenke til kommentar
FreeGain Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Sjekk for spyware og sånt med ad-aware og search and destroy. ta en virus sjekk og 5894888[/snapback] Tror faktisk det kan ha seg at jeg har fått noe virus ja... Lenke til kommentar
FreeGain Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Jeg har et problem med min litt gamle data, Hver gang jeg slår ned ett Internett "Vindu" Kommer det opp en feilmelding og når jeg trykker "Ikke Send", Går alle vinduene ned, er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hva problemet er og deretter hjelpe og få dette vekk..?Feilmelding.bmpHer er feilmeldingen... Jeg har også prøvd å sende denne til microsoft, uten noen tilbakemelding... 5894488[/snapback] Hater Opera, og Firefox, dette er noe av det verste, jeg kan virkelig ikke fordra de leserne... Finnes det ikke noe oppdateringer innen IE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå